Hans Moleman
Well-known member
Elias Cobbaut voor een jaartje naar de Serie B bij Parma. 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens ons forum zou Lamkel Zé, via Sheffield United, naar Beerschot gaan.
Hopelijk vangen we er nog een euro of tien voor ofzo.
Volgens ons forum zou Lamkel Zé, via Sheffield United, naar Beerschot gaan.
Hopelijk vangen we er nog een euro of tien voor ofzo.
Benieuwd naar zijn fitheid na zijn zware blessure, wel altijd heel grote fan van hem geweest. Gaat er geen 20 maken op een seizoen maar als aan speel punt echt een beest.Wesley komt tot het einde van het seizoen terug naar Club Brugge.
TimmyWesley zit ik nu niet per se op te wachten, persoonlijk. Spelers die nog eens terugkeren zijn bijna nooit een succes.

Hence de bijna.Timmy![]()
Je kan sowieso niet gokken dat hij een seizoen fit blijft. 1 op 1 met dost overbodige luxe? Lijkt me ok. Wel benieuwd wat ze met CDK van plan zijn.ALS Wesley komt lijkt het verhaal Bas Dost mij ook uit te zijn bij Club, maar ben idd ook wel benieuwd wat die nog kan en waard is na zijn blessures. Als die fit blijft wel een absolute meerwaarde.
Ben benieuwd wat ze uitgaand gaan doen. Lijkt me moeilijk om iedereen tevreden te houden als iedereen nu moest blijvenNsoki (die komt er wel denk ik), Providence, Otasowie, Buchanan, Sowah, Wesley, Persyn...
Damn. En zeggen dat er een paar half aan het panikeren waren hier.