Pegasus
Well-known member
ja, maar Hein wou een andere spitsHenry was alleszins topfit.![]()
Wist je trouwens dat Guardiola ook eens een spits uit de 5e engelse klasse naar Man City wou transfereren?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, maar Hein wou een andere spitsHenry was alleszins topfit.![]()

als't niet vanavond is, is't zondagWeinig besef van wat ze aan het doen zijn en wat de perceptie is bij de fans precies. Stel dat er vanavond verloren wordt gaat het ontploffen denk ik.
Que? Korte samenvatting?Cringe? Gewoonweg wraakroepend hallucinant.
De reacties erop zijn er niet naast, en terecht. Compleet van't padje
Supporters zijn veel te kritisch en moet zitten en zwijgen, dat is zowat de belangrijkste takeawayQue? Korte samenvatting?
Mooie som voor Zulte Waregem, maar Dompé zie ik liever toch niet vertrekkenDompé zou opweg zijn naar Newcastle, die +3M zou betalen

Oei, dan moeten ze idd wel helemaal van het padje zijn als ze zo beginnen- uiteraard ook verwijzingen naar Club, vooral met superlatieven (tiens, dat was een paar jaar geleden toch iets anders)
Volgens deze website (precies wel niet zo betrouwbaar), deed M'Boro ook al een bod3M voor Dompé? Ik geloof mijn oren bijna niet
We hebben het toch over Dompé, de ex-speler van STVV en AA Gent he?
www.getfootballnewsfrance.com
Supporters zijn veel te kritisch en moet zitten en zwijgen, dat is zowat de belangrijkste takeaway
verder nog:
- vergelijking van de match vanavond met Benfica tegen PSV (que?)
- de niet fitte Servische toptransfer vergelijken met Guardiola die ook eens een spits uit '5e Engelse klasse' wou halen, gewoon om gestalte te hebben
- uiteraard ook verwijzingen naar Club, vooral met superlatieven (tiens, dat was een paar jaar geleden toch iets anders)
- ....
dit is wel een goeie samenvatting, inclusief commentaar: https://m.facebook.com/groups/vak228/permalink/3009426349331950/?ref=bookmarks
kan ik toch niet echt geloven dat ze daar 3M voor zouden willen betalenDompé zou opweg zijn naar Newcastle, die +3M zou betalen
Op welke positie speelde die bij OHL ? Ben echt benieuwd naar welke formatie Clement wil gaan op termijn. Wesley zit ook in de pijplijn en die gaat ook niet komen om op de bank te zitten of wat bekermatchen te spelen.Logische stap, had hoge ambities bij zijn terugkeer naar Leicester maar was daar totaal nog niet klaar voor. Speelde een goed seizoen vorig jaar maar zeker in de tweede helft van het jaar begon echt wel duidelijk te worden dat er nog véél werk aan was. Ook wel benieuwd op welke positie hij gaat spelen. De Ketelaere en Lang gaat hij er alleszins nooit uit krijgen.
Polyvalent, maar speelde vorig jaar eigenlijk gewoon samen met Mercier meer in een vrije rol achter Henry. Op papier vaak op de linkerflank maar in de praktijk wisselde dat dus met de regelmaat van de klok.Op welke positie speelde die bij OHL ? Ben echt benieuwd naar welke formatie Clement wil gaan op termijn. Wesley zit ook in de pijplijn en die gaat ook niet komen om op de bank te zitten of wat bekermatchen te spelen.