D
Deleted member 589
Guest
34 jaar en denkt nog altijd dat de evenaar door zijn gat loopt. Ik denk dat ze in Kortrijk stiekem wel blij zijn dat diene weg is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch onbegrijpelijk Mboyo zeg, dat het bestuur maar niet teveel verkijkt op de uitslag van gisteren alle credits to gent maar denk dat wij gisteren ook zouden verloren hebben van Wachtebeke ofzo mss wel niet met 6-1weg euforie
even de centrale middenvelders opsommen: De Sart, Kums, Owusu, Odjidja, Marreh, Hjulsager en de veelbovende Oyadolé
De Bayat trein dendert verder....

Denkt ge dat er iets klopt van dat verhaal van koop door Sheffield en verhuur aan Beerschot?Nog 24 uur voor Beerschot om iets uit den hoed te toveren, want anders degraderen we. Goed, als je op 8 maanden geen goed werk levert, ga je plots op 1 dag ook geen goed werk leveren natuurlijk.
Ik ben zo wanhopig dat ik zelfs met plezier Zotte Ze zou verwelkomen.
Denkt ge dat er iets klopt van dat verhaal van koop door Sheffield en verhuur aan Beerschot?
Zou me niet verbazen eigenlijk. Ik begrijp eigenlijk niet wat die gast heeft misdaan of zo, maar het feit dat Clement gisteren met én Mbamba én Vandenbremt begon vond ik al veelzeggend. Ricca hoort eigenlijk altijd te starten gisteren.Club zou nog 2 spelers gekocht hebben en Ricca weg?
Ge moogt em hebben. Hier verwarmt ie toch enkel de bank.Ik ben zo wanhopig dat ik zelfs met plezier Zotte Ze zou verwelkomen.
Persoonlijk geen fan. Heeft toch elke match zijn blunderZou me niet verbazen eigenlijk. Ik begrijp eigenlijk niet wat die gast heeft misdaan of zo, maar het feit dat Clement gisteren met én Mbamba én Vandenbremt begon vond ik al veelzeggend. Ricca hoort eigenlijk altijd te starten gisteren.
Ricca heeft toch altijd een degelijke indruk nagelaten in de wedstrijden die hij mocht spelen of zie ik dat nu compleet verkeerd? Hij heeft niet de aanvallende impulsen van een Sobol, maar in een driemansverdediging zoals gisteren moet die toch altijd basis staan.
Denk die Nusa een 16 jarig talent van Stabaek voor maar liefst 3 miljoen euro..Club zou nog 2 spelers gekocht hebben en Ricca weg?
Zeer benieuwd naar, serieuze tank van 1m95.Deense vice-kampioen, prijskaartje 3 miljoen. Niet slecht.

Navenant de clubs allemaal zo zielig gedaan hebben over de zware tijden gedurende de coronacrisis, vind ik toch dat er stevig met geld gegooid wordt. Internationaal en in België.
Normaal gezien is het Nusa (van Stabaek) en Maouassa (van Rennes). Loizou is al even van tafel gezien de waarschijnlijke komst van Nusa (zo lijkt het). Vooral Maouassa zou wel een zeer sterke transfer zijn die direct zou moeten zorgen voor een meerwaarde op de LB.Denk die Nusa een 16 jarig talent van Stabaek voor maar liefst 3 miljoen euro..
En die van Nicosia waarschijnlijk die gescoord heeft tegen Antwerp.