Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vreemde transfer ook wel aangezien die hun probleem toch overduidelijk achterin zit.

Mja 17 jaar. Dan ga je weer leergeld betalen he.
Seizoen is toch al voor de helft mislukt door die uitschakeling. Dat ze maar jeugd opstellen. Dat zijn ook de enige spelers die ze met winst kunnen verkopen. Zie maar naar de laatste jaren. Hebben daar nog een 10 tal spelers die vandaag eigenlijk weg moeten maar die niemand moet, zelfs niet om te huren

Samatta naar Antwerp, gaat jammer zijn om hem in een ander shirt te zien schitteren in België.

Gaat sowieso pijn doen, maar ik begrijp wel zijn keuze aangezien hij al maanden geleden had laten blijken hij zeker terug wou keren naar ons, maar daarnaast snap ik ook waarom het bestuur er nooit echt concreet werk van gemaakt heeft.

Vreemde transfer ook wel aangezien die hun probleem toch overduidelijk achterin zit.
Niet per se, het zijn geen individuele maar collectieve (lees: spelen veel te aanvallend) problemen bij ons. Met Engels, Dessoleil, De Laet en Seck zitten we centraal achterin wel goed.

Niet per se, het zijn geen individuele maar collectieve (lees: spelen veel te aanvallend) problemen bij ons. Met Engels, Dessoleil, De Laet en Seck zitten we centraal achterin wel goed.

Seck zal nog wel vertrekken en Ritchie vind ik centraal niet top. Maar Antwerp spreekt momenteel met Zanka (Jorgensen) van Fenerbahce blijkbaar. Is een centrale verdediger.

Die Cabral moet zo'n 15miljoen kosten, die gaan ze toch ook niet nog extra halen? Je hebt al Eggestein, Frey, en dan nog Samatta en Cabral erbij? Dat is totaal niet werkbaar

Dat kan toch gewoon niet meer. Wat een wanbeleid.

Ik denk dat elke verstandige Antwerp-supporter zijn hart toch vasthoudt voor de komende jaren. Doen zo een serieuze aanval op de top, maar als die aanval niet ENORM goed lukt (maw meerdere prijzen de komende jaren en telkens goede Europese campagnes), kan dat echt in hun gezicht ontploffen.

Ik denk dat elke verstandige Antwerp-supporter zijn hart toch vasthoudt voor de komende jaren. Doen zo een serieuze aanval op de top, maar als die aanval niet ENORM goed lukt (maw meerdere prijzen de komende jaren en telkens goede Europese campagnes), kan dat echt in hun gezicht ontploffen.
Dit doet me denken aan RWDM en KV Mechelen van vroeger. Dat is ook niet goed uitgedraaid ondanks eerdere successen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan