Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Cabral moet zo'n 15miljoen kosten, die gaan ze toch ook niet nog extra halen? Je hebt al Eggestein, Frey, en dan nog Samatta en Cabral erbij? Dat is totaal niet werkbaar
Is Samatta al zeker of is het gewoon alvast zoveel mogelijk in orde brengen en alles laten afhangen van de transfer van Cabral? Die laatste is toch nog maar 23, als die wat presteert kan je'm binnen een paar jaar met winst doorverkopen als het zowat gaat worden gelijk bij de andere grote ploegen.

Is Samatta al zeker of is het gewoon alvast zoveel mogelijk in orde brengen en alles laten afhangen van de transfer van Cabral? Die laatste is toch nog maar 23, als die wat presteert kan je'm binnen een paar jaar met winst doorverkopen als het zowat gaat worden gelijk bij de andere grote ploegen.

Sammatta heeft al medische testen afgelegd en z’n manager is er ook al. Maar ik denk dat het een of of verhaal is.

Hoeveel winst denken ze te maken op een transfer van 15 miljoen? Als hij echt top top presteert, komen ze die misschien nog ooit halen voor 25. Als hij dat niet doet, recupereert ge dat geld nooit. Echt een absurde transfer, al moet het wel gezegd worden dat zijn statistieken dit seizoen wel heel straf zijn.

Izquierdo zou een soort revalidatiecontract zijn? (edit: ja, staat ook op hln)

Ook al een paar keer Faitout Maouassa van Rennes horen vallen bij Club. Contract voor 4jaar.

Toch ergens jammer dat Eggestein nu derde keus wordt bij Antwerp. Vond hem tegen Nicosia echt geweldig om zien. Torenhoge inzet die niet bekroond werd met een doelpunt. Een echte cultspits vind ik.

Waarom zijn er verdoeme geen geruchten over transfers naar Beerschot?! Van Winckel wrs te druk met Sheffield, maar waarom hebben wij eigenlijk Sander van Praet als dieje niks doet...

Adzic en Sanneh hun contract ontbonden. Dauda, Nkaka en Bundu uitgeleend.
Dat geld van Sanneh moet toch echt wel pijn gedaan hebben. Recht de vuilbak in.
Kompany zijn witte merel tegen Vitesse mag nu ook ineens weg? Dauda is al jaren niet goed genoeg voor RSCA.

Wat Brugge betreft... Veel transfers, op zich niet slecht maar ik vroeg me zoals @Sportinggboy zegt wel af hoe Clement iedereen tevreden gaat houden. Europa gaat 99/100 al voorbij zijn na de groepsfase. Dan heb je nog de Beker van België en de competitie.

CDK - Wesley - Lang
Vanaken - Vormer
Otasowie
Sobol - Nsoki - Hendry - Mata
Mignolet​

Zoiets zeker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan