Wesley wellicht al weer weg en half jaar uitgeleend worden in brazilie.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had graag gezien of hij nog wat kon bijbrengen zoals in zijn vorige passage bij Club.Wesley wellicht al weer weg en half jaar uitgeleend worden in brazilie.
Paar wedstrijden geleden zou je zeggen, neem maar mee. Echter laat die laatste tijd wel weer zijn potentieel zien. Geen idee wie een alternatief zou kunnen zijn op rechtsachter? Volgens mij moesten ze zelfs liefst nog een backup halen voor Murillo.Spartak Moskou Zich weer gemeld voor Murillo.
Zie het niet gebeuren eerlijk gezegd. Hopen dat we hem nog het volledige seizoen kunnen houden (gaan hem nog nodig hebben) en hij dan een mooie transfer kan maken.Het zou dom zijn van Dompé om terug te keren naar Standard
Euro denk ik10 miljoen, wablief?
Zal dan eerder niet als doublure maar als vervanging voor Murillo zijn. Murillo zag deze zomer een transfer naar Moskou door zijn neus geboord en dat zag je toch enige tijd aan zijn vormpeil. Hij heeft het nochtans in zich om een ideale rechtsachter te zijn. Maar ook de vaak lange verplaatsingen naar Panama doen geen goed aan zijn presteren bij Anderlecht.Zou een goeie doublure zijn voor Murillo, maar ook wel niet de goedkoopste gok ik? Speelt toch meestal bij Stade Reims dus die zullen 'm ook niet voor een appel en een ei laten gaan.
![]()
Club legt met 18-jarig talent van LA Galaxy tweede wintertransfer vast
Wintertransfer nummer twee is een feit. Naast Tajon Buchanan haalt Club Brugge met de 18-jarige Mauricio Cuevas nog een speler op in de Verenigde Staten.www.hln.be
En toch zou ik hem graag bij Ajax zien terecht komen. Snel aanvallend spel, sterke Europese campagnes en ondanks de competitie toch omringd door sterke spelers. Leicester lijkt me een moeilijkere ploeg om bij te slagen. En hij heeft enorme stappen gezet dit seizoen, maar is het al voldoende voor de PL? Met het WK in het vooruitzicht moet het wel een geslaagde transfer zijn, er is geen ruimte voor foutjes.Leicester klaar om een bod op CDK uit te brengen:
![]()
'Eerste bod op De Ketelaere komt uit Premier League'
Bij Club Brugge nemen ze één dezer dagen ook officieel afscheid van Philippe Clement, die een nieuwe uitdaging aangaat bij AS Monaco. Maar o...www.voetbalnieuws.be
Zou geen slechte volgende stap zijn!