Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
En toch zou ik hem graag bij Ajax zien terecht komen. Snel aanvallend spel, sterke Europese campagnes en ondanks de competitie toch omringd door sterke spelers. Leicester lijkt me een moeilijkere ploeg om bij te slagen. En hij heeft enorme stappen gezet dit seizoen, maar is het al voldoende voor de PL? Met het WK in het vooruitzicht moet het wel een geslaagde transfer zijn, er is geen ruimte voor foutjes.

Ik denk dat Ajax liever een eigen talent laat doorstromen om voor vele euro door te verkopen dan 30-40 miljoen te betalen voor een speler uit België. Het zou me ook verwonderen dat CDK staat te springen om tegen pakweg Heracles, Vitesse en ADO te spelen.

En toch zou ik hem graag bij Ajax zien terecht komen. Snel aanvallend spel, sterke Europese campagnes en ondanks de competitie toch omringd door sterke spelers. Leicester lijkt me een moeilijkere ploeg om bij te slagen. En hij heeft enorme stappen gezet dit seizoen, maar is het al voldoende voor de PL? Met het WK in het vooruitzicht moet het wel een geslaagde transfer zijn, er is geen ruimte voor foutjes.
Hoe graag ik het zie gebeuren, vrees ik dat hij onhaalbaar is voor Ajax. Hij is al te goed om zo te zeggen.

Hoe graag ik het zie gebeuren, vrees ik dat hij onhaalbaar is voor Ajax. Hij is al te goed om zo te zeggen.
Een tussen stap zou goed zijn voor hem, maar is zoals je zegt al te goed ik zie ajax geen 30 miljoen neerleggen. Ajax heeft en goed oog op jonge spelers die ze eventueel zelf nog een stuk opleiden.

Officieel nu. Blijkbaar echt een contract getekend, dus niet eerst op huur.

Jammer dat die wat blijven plakken is, toch wel een talentje destijds.
Is nu toch helemaal geen cadeau om je carrière te gaan proberen (her)lanceren bij een team dat totaal niet draait en quasi zeker degradeert. Volgens het artikel een contract van 1 jaar (met optie), dus dat wordt volgend seizoen gewoon in 1B voetballen.

Ook voor Beerschot toch niet ideaal. Van deze jongens kan je niet gaan verwachten dat ze het team erbovenop gaan helpen. Veel keuze is er natuurlijk niet. Wie wil er in godsnaam momenteel naar Beerschot komen? Los van het financiële dan nog.

Beerschot aast op Avenatti, die kerel met een salaris van 1,7 miljoen die in de afgelopen 3 seizoen noch bij Union, noch bij Antwerp en noch bij Standard kon scoren.

Jongens jongens, wat een technische dienst hebben wij toch.

Beerschot aast op Avenatti, die kerel met een salaris van 1,7 miljoen die in de afgelopen 3 seizoen noch bij Union, noch bij Antwerp en noch bij Standard kon scoren.

Jongens jongens, wat een technische dienst hebben wij toch.
Helaba, heeft bij ons wel in de Europa League gescoord tegen Rangers.

Daarbuiten wel een slappe vod, als targetman heb je daar weinig tot niks aan.

Zal waarschijnlijk wel wat meer nodig hebben dan enkel vertrouwen. O.a. een goeie ploeg rondom hem, net iets dat we mankeren.

Was die bij jullie snel? Kopbalsterk? Technisch? Juiste plaats, juiste moment?
Snel niet. Maar wel kopbalsterk, liet de ploeg aansluiten en stond vaak op de goeie plek in de 16 (scoorde 15x bij ons nadat de Boeck die niet moest hebben en liever met Kanu als spits speelde).

Edit: @StevenFM: heeft bij jullie geen enkele kans gekregen omdat Mbokani daar stond. Zou hij een halfuur gekregen hebben in de competitie in die 6 maanden bij jullie

Allez, op hoop van zegen dan maar.

Wel frappant dat onze coach net gisteren aankondigde dat onze enige 2 wingers in de club op mogen rotten. Benieuwd wie die voorzetten gaat trappen dan, want de voorzetten van onze backs belanden altijd aan de cornervlag en onze middenvelders proberen altijd centraal erdoor te komen.

Allez, op hoop van zegen dan maar.

Wel frappant dat onze coach net gisteren aankondigde dat onze enige 2 wingers in de club op mogen rotten. Benieuwd wie die voorzetten gaat trappen dan, want de voorzetten van onze backs belanden altijd aan de cornervlag en onze middenvelders proberen altijd centraal erdoor te komen.
Dan ga je niet veel hebben aan Avenatti, is speler die aanvoer moet krijgen beetje type Dost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan