Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vond dat die toch geregeld zijn flater had als hij al speelde.
Denk dat dat speler/coach gedoe, begrijpelijk, niet goed was voor zijn concentratie.
Die eerste matchen speelde dat idd parten. Eens Vercauteren er was, was hij , indien fit , gewoon 1 van de beste spelers van de competitie imo.

Die matchen die ik hem nog live bezig zag, vond ik hem echt indrukwekkend.

Akkoord dat ondanks zijn vele defensieve flaters Kompany nog steeds iets kon bijbrengen aan Anderlecht.
Simons speelde ocharm in de rechterkolom van de Bundeliga. Sprak voor zich dat ze continu schermde met "mentaliteit" en "leiderschap" want voetballend was dat niet veel meer. Als jij dat wilt benoemen tot het 'top van hun kunnen', be my guest...

Alle kritiek op Kagawa, Adriano, Luis Garcia, Nasri... is wat mij betreft billijk, helaas is het potentieel op kritiek op "eigen" spelers steeds een pak minder, zonder dat daar echt grond voor is.

Het is dat de terugkeer van Chadli, Mirallas, Defour, binnenkort misschien Vermaelen, altijd het vooraf beschreven succes benadert.

“Zijn vele defensieve flaters” 😅
Kompany was gewoon kapitein van de Engelse kampioen hoor. Dat doe je niet als je veel flatert. En als je bij Anderlecht bedoelt: heeft letterlijk in 1 match hier geflaterd, op KVO. Rest stak hij er elke keer met kop en schouders bovenuit (als hij niet geblesseerd was helaas). Wat logisch is voor een sterkhouder van City.

Laatst bewerkt:
Vond dat die toch geregeld zijn flater had als hij al speelde.
Denk dat dat speler/coach gedoe, begrijpelijk, niet goed was voor zijn concentratie.
Noem ze eens op die flaters. Kompany zelf is ergens op Oostende eens 1 keer onder een bal doorgegaan, voor de rest stak die elke rechtstreekse tegenstander, inclusief Mbokani bv, in zijn broekzak.
Het was Anderlecht zelf dat best wel wat flaterde (te veel willen uitvoetballen) maar Kompany had daar niet veel last van in die periode.

Verbaasd dat ik supporters van mede (would-be-)topclubs positief zie zijn over Van Damme. Ik zou toch echt keihard gaan wenen als zo iemand voor ons zou tekenen. Buiten "Belg" zie ik daar echt niks positiefs in.

Nu gaat die uiteraard tegen ons scoren :D

Verbaasd dat ik supporters van mede (would-be-)topclubs positief zie zijn over Van Damme. Ik zou toch echt keihard gaan wenen als zo iemand voor ons zou tekenen. Buiten "Belg" zie ik daar echt niks positiefs in.

Kan nochtans uitstekend de lijn afgaan!

En Emond ook al.
Ik snap dat positivisme ook niet al vrees ik dat Standard zo diep zit dat zelfs dit soort spelers hen wel wat beter zal maken. Beetje zoals wij met een Raman.

Vroeg of laat moet je dat soort spelers wel achter je laten en hoger mikken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan