Onze Anderlecht insider hier zei toch ook dat ze achter Reynolds zaten.Niet alles wat op voetbalnieuws verschijnt is waarheid. Anderlecht gaat normaal geen transfers doen. Dat ze achter Reynolds zaten klopt ook niet.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onze Anderlecht insider hier zei toch ook dat ze achter Reynolds zaten.Niet alles wat op voetbalnieuws verschijnt is waarheid. Anderlecht gaat normaal geen transfers doen. Dat ze achter Reynolds zaten klopt ook niet.

Als een speler bij zowel Anderlecht als Club genoemd wordt, is het meestal de makelaar die hem aanbiedt en ermee leurt. Zeker als hij nadien richting kleinere clubs gaat.Niet alles wat op voetbalnieuws verschijnt is waarheid. Anderlecht gaat normaal geen transfers doen. Dat ze achter Reynolds zaten klopt ook niet.
werd hier ook vermeld, stond ook in HLN. Dus niet zomaar voetbalnieuws onzin.Niet alles wat op voetbalnieuws verschijnt is waarheid. Anderlecht gaat normaal geen transfers doen. Dat ze achter Reynolds zaten klopt ook niet.

Dus als speler kan je kiezen om naar Brugge en Anderlecht te gaan en je kiest voor Kortrijk..werd hier ook vermeld, stond ook in HLN. Dus niet zomaar voetbalnieuws onzin.
hier een Tweet van een HLN sportjournalist erover:
https://twitter.com/ImarVanden/status/1483195960960372743
Edit: zelf de alomgeprezen Fabrizio Romano heeft erover getweet:
Maar het zal wel allemaal fake news zijn![]()

dat zeg ik toch nergens? Wel dat Anderlecht interesse had mocht Murillo vertrekken. Maar aangezien die er nog steeds zit, lijkt het me logisch dat de transfer niet doorgaatDus als speler kan je kiezen om naar Brugge en Anderlecht te gaan en je kiest voor Kortrijk..![]()
Ja dan was daar sprake van. Maar een officieel bod is er nooit geweest uit de kant van Anderlecht. Ik denk ook niet dat Murillo gaat vertrekken. En Sardella, tja wie wil zo iemand.dat zeg ik toch nergens? Wel dat Anderlecht interesse had mocht Murillo vertrekken. Maar aangezien die er nog steeds zit, lijkt het me logisch dat de transfer niet doorgaat
En toch zijn er daar weinig van die renderen.![]()
52,8 miljoen euro: Club Brugge geeft dit seizoen meer uit dan Real en Liverpool
Meer dan 50 miljoen euro. Dat is het bedrag dat Club Brugge, als het straks de verwachte komst van <a href="https://www.hln.be/club-brugge/club-op-zucht-van-deense-vleugelspits-skov-olsen-die-een-slordige-5-miljoen-euro-moet-kosten-br~a0e80699/" target="_blank">Skov Olsen</a> afrondt, zal...www.hln.be
Toch een serieus bedrag.
Weinig ? zeg maar helemaal niks tot nu toe. Buchanan daar zit wel wat in meest opvallende speler vorig weekend gaat de acties niet uit de weg, maar altijd onder voorbehoud spreken Sowah zijn eerste match was ook vrij sterk.En toch zijn er daar weinig van die renderen.
Al helpen er maar 2 van heel die reeks club aan de titel en aan CL ticket dan hebben die al gerendeerd. Als ze diegene die niet spelen of brengen wat verwacht werd volgend jaar uitlenen en kunnen verkopen zoals Okereke dan renderen ze ook nog steeds.En toch zijn er daar weinig van die renderen.
Als Openda zo blijft spelen gaan we daar ook nog een duit voor vangenVenezia heeft blijkbaar een aankoopoptie van 12 miljoen op Okereke. Maw Venezia gaat die optie lichten en direct voor meer verkopen als Okereke het goed blijft doen.
Laat die met vertrouwen starten en dat komt goed. Als het publiek hem een kans geeft natuurlijk. Ze zagen hem toch graag vertrekken op de tribunes bij clubLaat die gewoon eens bij Brugge zijn kans gaan na zo een seizoen. Er zijn er met minder mooie adelbrieven die dit seizoen vaak hun kans krijgen én zonder succes voorlopig. Alvast beter dan hem laten gaan voor een klein potje om dan een andere matige spits aan te trekken die doorgaans nog minder rendeert.