Transferthread 2021-2022 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze hebben genoeg linksbacks die overal behalve op de linksback worden uitgespeeld dus dat lukt wel!

Balanta is trouwens wel een matige speler, dus dat is normaliter geen groot verlies ware het niet dat Brugge gewoon uitsluitend nog minder nuttige middenvelders in de selectie heeft.

Misschien kan een van die 37 linksbacks op het middenveld uit de voeten.
Hunk? We hebben momenteel 3 linksbacks waarvan er een ook centraal kan staan. Ik heb hen nog nooit op een andere positie weten spelen.

Volgens Junior Verbeeke, Club Brugge-watcher bij Het Nieuwsblad, weigerde Van der Brempt zelfs om nog een laatste keer in actie te komen bij Blauw-Zwart. Oorspronkelijk zou zijn afgesproken dat hij tegen Union ging opdraven en vervolgens kon zijn transfer afgerond worden. Maar Van der Brempt zou dat uiteindelijk niet meer hebben zien zitten.
Ik vind dat wel terecht eigenlijk dat ie niet wou spelen.
Hebben hem eerste niet nodig, tot het niet anders kan en ie een transfer vast heeft... Ik zou ook niet meer willen spelen hoor.

Los van dat blij dat ie weg is, want kben er sowieso geen fan van.

Hebben hem eerste niet nodig, tot het niet anders kan en ie een transfer vast heeft... Ik zou ook niet meer willen spelen hoor.

Maar wie is nu doublure op rechts? Of zit er nog iets aan te komen? Sowieso wel een probleem daar tegen KVK zondag

Maar wie is nu doublure op rechts? Of zit er nog iets aan te komen? Sowieso wel een probleem daar tegen KVK zondag
Sobol zeker? :laugh:
Allé, zal wel zo zijn, stond daar gisteren op het einde ook.

Tenzij je vb lang op rechtsmidden/buiten zet en de flank laat doen. Maar heeft daar iets te weinig discipline voor vrees ik.

Hunk? We hebben momenteel 3 linksbacks waarvan er een ook centraal kan staan. Ik heb hen nog nooit op een andere positie weten spelen.
Heeft Maouassa niet eens op de rechts voor gestaan in het begin van het seizoen? Die zou wat meer mogen spelen imo. Hij kan echt wel goede corners en zo trappen. Dat is ook de enigste reden waarschijnlijk waarom Vormer er nog op staat :unsure:

'Jullie' hebben geloof ik nu al 4 linksbacks (Sobol, Ricca, Maouassa en Nsoki). Drie daarvan zijn bijvoorbeeld al centraal uitgespeeld zonder succes, twee daarvan veel vaker dan ge zou willen. En zo zijn er verschillende voorbeelden te vinden. Met de transfers in acht genomen hebben jullie straks 10 verdedigers (met Mbamba er bij gerekend), waarvan 5 linksbacks... En er is geen betrouwbare doublure voor de rechtsback of centraal in de verdediging.

Nsoki is geen linksback, is altijd als centrale gehaald. Ik kan mij niet herinneren dat Sobol of Maoussa al centraal gestaan hebben.

Ricca heeft ook maar een beperkt aantal speelminuten als CV.

Ik vermoed dat er wel een vervanger voor Van der Brempt zal gehaald worden eens hij officieel weg is.

Nsoki is geen linksback, is altijd als centrale gehaald. Ik kan mij niet herinneren dat Sobol of Maoussa al centraal gestaan hebben.

Ik vermoed dat er wel een vervanger voor Van der Brempt zal gehaald worden eens hij officieel weg is.
Ik kan er ook niet aan doen dat Club een LB haalt om op de CB te zetten. Maar als je hem centraal ziet spelen kan je moeilijk beweren dat het een CB is.

Nsoki is was wel degelijk een LB voor zijn periode bij club.
Wij hebben gewoon te weinig kwalitatieve verdedigers in de selectie.

Dat heeft er weinig met te maken. Als je geblesseerd raakt is je transfer over.
Ik vind het wel een straffe transfer eerlijk gezegd, want ik ben nooit echt fan geweest van Van der Brempt. Kerel is natuurlijk nog maar 19 en RB ziet er duidelijk iets in, anders geef je geen 5 miljoen voor zo'n speler.

Volgens Transfermarkt speelde hij nochtans evenveel centraal dan op links in zijn periode voor Club (23 matchen Club centraal):

Centrale verdediger 53-1
Linkervleugelverdediger 28-2

Ik kan er ook niet aan doen dat Club een LB haalt om op de CB te zetten. Maar als je hem centraal ziet spelen kan je moeilijk beweren dat het een CB is.
Het jaar voor Club speelde hij al altijd centraal hoor. Het is van nog de periode daarvoor dat hij linksback stond.

En hij heeft daar zo goed gespeeld dat hij zijn marktwaarde bijna heeft gehalveerd intussen.

Ik bedoel maar, vermoedelijk opgeleid als LB, gefaald als LB, centraal gezet en verder gefaald. Als LB heeft hij tenminste nog de Franse beloften kunnen halen (wat een krankzinnige ploeg was).

Dat lijkt me toch echt gewoon een LB die ze nu centraal smijten met 0 resultaat.

Soit, lang verhaal kort: Nsoki trekt op niet veel en zelfs al gelooft ge dat hij echt een CB is hebt ge staks nog steeds 4 LBs ipv een goede CB. Dat is wel het voornaamste punt.

En hij heeft daar zo goed gespeeld dat hij zijn marktwaarde bijna heeft gehalveerd intussen.

Ik bedoel maar, vermoedelijk opgeleid als LB, gefaald als LB, centraal gezet en verder gefaald. Als LB heeft hij tenminste nog de Franse beloften kunnen halen (wat een krankzinnige ploeg was).

Dat lijkt me toch echt gewoon een LB die ze nu centraal smijten met 0 resultaat.

Soit, lang verhaal kort: Nsoki trekt op niet veel en zelfs al gelooft ge dat hij echt een CB is hebt ge staks nog steeds 4 LBs ipv een goede CB. Dat is wel het voornaamste punt.
En toch heeft hij tegen psg thuis een knalprestatie geleverd. Die jongen moet toch iets kunnen. Als het volgend jaar niet lukt zal het nooit meer lukken. Maar zou de eerste verdediger niet zijn die het eerste seizoen moet aanpassen en individuele fouten maakt per match.

Nsoki is was wel degelijk een LB voor zijn periode bij club.
Wij hebben gewoon te weinig kwalitatieve verdedigers in de selectie.

Dat heeft er weinig met te maken. Als je geblesseerd raakt is je transfer over.
Ik vind het wel een straffe transfer eerlijk gezegd, want ik ben nooit echt fan geweest van Van der Brempt. Kerel is natuurlijk nog maar 19 en RB ziet er duidelijk iets in, anders geef je geen 5 miljoen voor zo'n speler.
Dat bedoelde ik ook hoor uiteindelijk, maar kwam idd niet zo duidelijk over merk ik nu :)

Maar bij Bologna speelden ze 3-5-2 en kwam hij niet tot zijn recht.

Met wat systeem spelen ze nu bij Club... Jawel u gedachte is juist. Miskoop nr xx?

Maar bij Bologna speelden ze 3-5-2 en kwam hij niet tot zijn recht.

Met wat systeem spelen ze nu bij Club... Jawel u gedachte is juist. Miskoop nr xx?
Ik denk niet dat we al gebetonneerd zijn in een 3-5-2. Alles hangt ook af van de invulling, een 3-5-2 bij Bologna zal een pak verdedigender en tactischer zijn dan bij Club

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan