Finisterra
Well-known member
Hendry?
Maar eens dat er wel iets bijkan. Misschien vertrouwen in Sylla.
Maar eens dat er wel iets bijkan. Misschien vertrouwen in Sylla.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar eens dat er wel iets bijkan. Misschien vertrouwen in Sylla.Klopt, Kompany had teveel last van blessures, maar daardoor kan je niet echt spreken van een groot succes.Mja, Kompany natuurlijk geremd door blessures en Lombaerts is nu wel enkele niveautjes lager dan Alderweireld. Een fitte Kompany was wel gewoon zeer goed, stak er vaak bovenuit in de weinige matchen die hij speelde. Helaas sportief uiteraard veel te weinig van kunnen genieten.
Maar een Alderweireld is wel een pak beter dan Lombaerts natuurlijk, als ze die kunnen halen is dat toch gewoon een sterke transfer die volgens mij moeiteloos het niveau zal aankunnen.
Ik vond hem niet slecht, maar echt een verdediging dragen zit er niet meer in. Zijn lange ballen zijn wel nog echt top.We zullen zien wat Toby nog kan. Naar verluid waren zijn laatste optredens voor de RD niet bepaald fameus (van horen zeggen) en zo'n jaartje in Qatar zal hem nu sportief niet veel goeds gedaan hebben... Op papier zou hij in ieder geval wel hoge toppen moeten kunnen scheren.
Ik wil iemand beter in de plaats van Mechele.
Nsoki vind ik ook wel ok, maar Mechele komt toch steeds te kort op CL niveau vind ik... en vooral hopen dat Mata blijft natuurlijk.Nsoki vind ik wel écht goed. Vooral een 6 en een 8 nodig nu.
Ik weet niet ofdat ik iemand in de verdediging wil waarbij ik telkenmale met de pippers zit dat we met 10 man door moeten.Nsoki vind ik ook wel ok,
Waar zijn de tijden dat Bicky Maertens in 3 opeenvolgende(?) matchen een rode kaart pakte. Nostalgie.Ik weet niet ofdat ik iemand in de verdediging wil waarbij ik telkenmale met de pippers zit dat we met 10 man door moeten.
Persoonlijk heb ik dan liever iemand die een niveautje slechter is, maar waar je dat risico quasi nooit loopt...
Daar gaat toch ooit eens een aantrekkelijk bod voor komen? Of is die echt niet gekend in het buitenland?Nsoki vind ik ook wel ok, maar Mechele komt toch steeds te kort op CL niveau vind ik... en vooral hopen dat Mata blijft natuurlijk.
Toch nooit veel geruchten over, snap het ook niet maar zoveel te beter. Denk ook dat hij niet perse weg wil.Daar gaat toch ooit eens een aantrekkelijk bod voor komen? Of is die echt niet gekend in het buitenland?
Ik zie echt niet als je (op ons niveau) een gelijkaardige vervanger zomaar kan halen..
Mata heeft een groot stuk van het seizoen met (kleine) blessures gespeeld omdat ze niemand anders kunnen stallen op de RB..Mata zijn vorig seizoen was ook wel veel minder dan de jaren ervoor. Hij had vorig jaar nog de naam in de JPL maar qua prestaties mag het dit jaar toch terug beter.
Die blessure op het einde van zijn uitstekend seizoen heeft er ook voor gezorgd dat hij toen niet vertrokken is zeker?Mata heeft een groot stuk van het seizoen met (kleine) blessures gespeeld omdat ze niemand anders kunnen stallen opdr RB..
Mijn Turkse vrienden lachen met die transfermarkt. Blijkbaar stond die daar vorig seizoen vooral bekend als totale flop en open doelkansen missen die niet te missen waren. Vandaar ook dat ze die zijn contract gewoon niet hebben verlengd. Nu ik volg het Turkse voetbal niet zo en ken die speler niet. Ze hebben mij wel wat filmpjes laten zien van kansen dat die mistte. Dat was wel om mee te lachen. Zelfs missen op de doellijn voor een lege goaljawadde, 10 miljoen voor Openda en dan transfervrij een Larin die volgens transfermarkt ook zo'n 10 miljoen waard is, niet slecht gedaan lijkt me.
Nu hopelijk wat miljoenen spenderen aan een echt goeie CV!!