Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Charles zal ook wel snappen dat er een bepaald bedrag over de toonbank moet komen zeker?

Enfin ja, Leeds heeft al 37m geboden en zou zelfs tot 40m willen gaan 't schijnt, dan ga je 30m + 2m bonussen van Milan niet accepteren natuurlijk. Club doet zelfs al wat water bij de wijn door genoegen te nemen met 35m ondanks dat Leeds al hoger is gegaan. Nu is het gewoon aan Milan, zo simpel is het.
Dat is de vraag, of hij het blijft snappen. Zou niet de eerste speler zijn die kwaad wordt omdat hij vindt dat zijn club overdrijft. We zullen zien hoe het evolueert, voorlopig lijkt hij het nog ok te vinden maar zo’n dingen kan je als verkopende club maar vasthouden zolang de speler bereid is erin mee te gaan.

Vooral vele speculatie van iedereen alweer.. Club heeft sowieso meer dan duidelijke afspraken gemaakt met CDK en ook Lang. Club gaat echt geen van de 2 tegen hun wil houden en omgekeerd gaan ze ook niet liggen dreigen en lastig doen. Die goede verstandhouding is er wel tussen alle partijen

Nee, dat is wel duidelijk als je waarschijnlijk meer dan 30 miljoen gaat verdienen aan uw jeugd product en die mogelijk met een wrang gevoel wilt laten vertrekken.
Tja we hebben ook geen tien CDK's rondlopen in de jeugd, het is nu de moment om zwaar te cashen.

Nee, dat is wel duidelijk als je waarschijnlijk meer dan 30 miljoen gaat verdienen aan uw jeugd product en die mogelijk met een wrang gevoel wilt laten vertrekken.
Het is ook veel kranten praat, Club zegt nooit veel aan de pers van mogelijke transfer bedragen.

Eerste artikels dat ik tegen kom is dat Leeds 35m inc fee en bonussen heeft geboden maar dat ze hun bod zouden willen/kunnen verhogen naar 37m inc fee en bonussen. Dat is dus hetzelfde 35m + bonus dat ze verwachten van Milan? Ik kan mis zijn maar volgens wat ik versta is dat er van Brugge uit (nog?) geen water bij de wijn gedaan is omdat ze gewoon het bedrag verwachten dat Leeds hun geboden heeft.

Ik zou in Charles zijn plaats dat niet snappen. 30m+2m is nog altijd een gigantisch bedrag en dat verschil van 5m heeft hij toch ruimschoots goed gemaakt met mee te zorgen voor de titel en CL. Je gaat uw beste jeugdproduct toch niet weg sturen naar waar hij niet wilt of hem tegen zijn zin houden en mogelijks op een slechte manier uit elkaar gaan.

Dat verhaaltje van meer dan David geloof ik weinig van. Zou ook maar belachelijk zijn als dat de reden is.
Je zou niet snappen dat ze 7 mil laten schieten? Das de volledige begroting van Zulte Waregem.

Je zou niet snappen dat ze 7 mil laten schieten? Das de volledige begroting van Zulte Waregem.
Niemand spreekt van 7mil eh. Leeds zou 37m inc bonus bieden maar heeft dat tot op heden niet gedaan blijkbaar. Ze hebben nu 35m inc bonus geboden. Milan zou 30m + bonus bieden. Maar goed, allemaal maar wat je online leest dus of daar veel waarheid achter zit weet ik niet.

7m of 5m of hoeveel het ook zal zijn is voor Brugge anders dan voor Zulte Waregem. Zeker als je meer als 30m winst ga maken op uw speler.
De Ketelaere zelf zal ook wel iets te zeggen hebben zeker. Leeds of een ploeg uit de zandbak mag nog zoveel bieden, als hij daar niet naar toe wilt ga je uiteindelijk niets verdienen aan uw speler als je hem niet laat gaan. Uiteindelijk vermoed ik dat die gewoon naar AC Milan zal gaan, zelfs al bieden ze niet meer.

Da's natuurlijk De Ketelaere zijn goed recht om Leeds af te wijzen, maar dan vind ik ook niet dat hij hoort te mopperen als Club de boden van AC Milan weigert. Er is natuurlijk nog tijd, dus vroeg of laat zal het wel in orde zijn veronderstel ik.

Ik zie in De Ketelaere nu ook niet iemand die zich onmogelijk gaat maken omdat Club voorlopig hun vraagprijs niet laat zakken.

Niemand spreekt van 7mil eh. Leeds zou 37m inc bonus bieden maar heeft dat tot op heden niet gedaan blijkbaar. Ze hebben nu 35m inc bonus geboden. Milan zou 30m + bonus bieden. Maar goed, allemaal maar wat je online leest dus of daar veel waarheid achter zit weet ik niet.

7m of 5m of hoeveel het ook zal zijn is voor Brugge anders dan voor Zulte Waregem. Zeker als je meer als 30m winst ga maken op uw speler.
De Ketelaere zelf zal ook wel iets te zeggen hebben zeker. Leeds of een ploeg uit de zandbak mag nog zoveel bieden, als hij daar niet naar toe wilt ga je uiteindelijk niets verdienen aan uw speler als je hem niet laat gaan. Uiteindelijk vermoed ik dat die gewoon naar AC Milan zal gaan, zelfs al bieden ze niet meer.
5 mil zeker, 8 plus bonussen en vermoedelijk dan 7 mil, 10 plus bonussen. Niet echt hét verschil inzake. CDK moet dus niet komen memmen in zo een geval. Als hij zo belangrijk is voor Milan moeten zij maar niet voor de zoveelste keer taffelen en pingelen om naast hun target te grijpen op het einde. Dat hebben ze al vaak voor gehad.

5 mil zeker, 8 plus bonussen en vermoedelijk dan 7 mil, 10 plus bonussen. Niet echt hét verschil inzake. CDK moet dus niet komen memmen in zo een geval. Als hij zo belangrijk is voor Milan moeten zij maar niet voor de zoveelste keer taffelen en pingelen om naast hun target te grijpen op het einde. Dat hebben ze al vaak voor gehad.
Dit dus vooral e, wat een onzin weer hier allemaal.

Als Milan em zo graag wilt leggen ze die 5 mil extra maar, 5 mil is niks voor Club lees ik hier, awel voor Milan is dat dan helemaal niks, maar toch willen ze niet meer bieden. Ja dan wordt u bod niet aanvaard he, simpel.

Dit dus vooral e, wat een onzin weer hier allemaal.

Als Milan em zo graag wilt leggen ze die 5 mil extra maar, 5 mil is niks voor Club lees ik hier, awel voor Milan is dat dan helemaal niks, maar toch willen ze niet meer bieden. Ja dan wordt u bod niet aanvaard he, simpel.
Als je niet leest wat er staat dan kan dat wel eens overkomen als onzin.
5mil voor Brugge is niet hetzelfde als 5mil voor Zulte en inderdaad, als 5mil voor Milan.

Maar mijn standpunt is vooral dat als Milan maar 30+2mil wilt geven en Leeds wilt 35+2mil geven dat je hem dan gewoon moet laten gaan naar Milan. Hij wilt niet naar Leeds, hij gaat nu blijkbaar niet mee spelen. Nu hoop je als Brugge zijnde dat Milan zijn bod nog verhoogd maar indien zij voet bij stuk houden dan zit je met een speler die met een wrang gevoel achter blijft.

U standpunt is dan ook gebaseerd op informatie die ge niet eens weet of die juist is of niet. Niemand heeft die informatie dus in die zin is heel die discussie onzin.

En het is niet omdat die deze match niet wil spelen dat die helemaal niet meer wilt spelen.

Zal uiteindelijk deze transferperiode wel vertrekken maar wel aan de prijs die Club wilt. Club doet ook echt niet moeilijk e, het is Milan wat voet bij stuk houdt en weigert een extra inspanning te doen.

U standpunt is dan ook gebaseerd op informatie die ge niet eens weet of die juist is of niet. Niemand heeft die informatie dus in die zin is heel die discussie onzin.

En het is niet omdat die deze match niet wil spelen dat die helemaal niet meer wilt spelen.

Zal uiteindelijk deze transferperiode wel vertrekken maar wel aan de prijs die Club wilt. Club doet ook echt niet moeilijk e, het is Milan wat voet bij stuk houdt en weigert een extra inspanning te doen.
En als je mijn post nogmaals leest staat er in dat die gebaseerd is op wat ik online lees en ik niet weet of dit de waarheid is. En los daarvan, laat het dan nog fictieve cijfers zijn, als dat effectief het verschil is blijf ik gewoon bij hetzelfde standpunt. Beter wat minder accepteren en u sterspeler zijn droom transfer gunnen dan mogelijks een speler te hebben die met een wrang gevoel achter blijft.

"Club doet ook echt niet moeilijk e, het is Milan wat voet bij stuk houdt en weigert een extra inspanning te doen."

Milan zal net hetzelfde van Club denken natuurlijk maar dan heb je inderdaad gelijk dat Club dat niet hoeft te accepteren.

En als je mijn post nogmaals leest staat er in dat die gebaseerd is op wat ik online lees en ik niet weet of dit de waarheid is. En los daarvan, laat het dan nog fictieve cijfers zijn, als dat effectief het verschil is blijf ik gewoon bij hetzelfde standpunt. Beter wat minder accepteren en u sterspeler zijn droom transfer gunnen dan mogelijks een speler te hebben die met een wrang gevoel achter blijft.

"Club doet ook echt niet moeilijk e, het is Milan wat voet bij stuk houdt en weigert een extra inspanning te doen."

Milan zal net hetzelfde van Club denken natuurlijk maar dan heb je inderdaad gelijk dat Club dat niet hoeft te accepteren.
Met de cijfers die ik lees is het net Club die al een mooie geste gedaan heeft en is het effectief wel Milan die niet wil tegemoet komen. Maar welke cijfers correct zijn heb ik het raden naar natuurlijk.

Dat die nu niet wil spelen vind ik ook niet zo raar, als ge u der mentaal niet klaar voor voelt na toch wel een hele breed uitgesmeerde transfersaga begrijp ik volkomen, de toekomst moet uitwijzen of het is om druk te zetten op Club of gewoon even mentaal terug de zaken op een rijtje zetten.

Die gaat 99% zeker weg, dan moet je die ook niet opstellen (los van als ie nu wil of niet), je moet uw ploeg sowieso draaiende krijgen zonder hem, niet met hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan