Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog erger dan naar Nielsen toe.
Mja, misschien willen ze wel meewerken naar een transfer naar het buitenland. Maar dat ze wat terughoudender zijn voor een eventuele goedkope versterking van een rechtstreekse tegenstrever.

En dat sentiment kan ik begrijpen, en daarvoor kan ik dan begrijpen dat hun opinie liever is dat Nielsen pech heeft.

Persoonlijk: 10x liever Nielsen naar buitenland dan in Brugge shirt zien spelen 🤢
Als dat dan 3.5 miljoen of 10 miljoen is, couldn't care eigenlijk als supporter.

Laatst bewerkt:
Nielsen wil je gewoon niet zien ownen bij een andere titelkandidaat volgend seizoen. Of hij dat sowieso zal/zou doen is uiteraard niet voorspellen.

Als Club voor Nielsen zou gaan, is de kans toch heel klein dat ze ook nog Vinicius zouden gaan aantrekken.
Waar ga je ze allemaal opstellen op dat middenveld

Gaan inderdaad serieuze transfers mogen doen als ze volgend seizoen weer mee willen doen voor PO 1, en met Geraerts heb je ook nog eens een onbewezen trainer aan het roer.

Persoonlijk: 10x liever Nielsen naar buitenland dan in Brugge shirt zien spelen 🤢
Als dat dan 3.5 miljoen of 10 miljoen is, couldn't care eigenlijk als supporter.
Is Bayat daar nu eigenlijk jullie huismakelaar aan het worden?

Leek toch steeds dat Union de grote data ploeg was? Maar in de docu van Union zat die gangster van een Mogi Bayat daar ook doodleuk aan tafel toen Mazzu zijn contract verlengde. Dacht eerst als manager van Mazzu, maar dat is hij blijkbaar niet. Dus dan moet het in naam van de club geweest zijn?

Als Club voor Nielsen zou gaan, is de kans toch heel klein dat ze ook nog Vinicius zouden gaan aantrekken.
Waar ga je ze allemaal opstellen op dat middenveld
5 middenvelders voor 3 plaatsen? Rits, Odoi, Vinicius, Nielsen en Vanaken. Oplossing zoeken voor Vormer en Balanta. Daarnaast af en toe Mbamba nog proberen brengen.

Als Club-fan wil ik Nielsen niet eens. 7m voor een 28-jarige middenvelder die slechts één goed jaar heeft gekend op het hoogste niveau, nee liever niet. Het zal ook niet de eerste speler zijn die een boerenjaar kent bij een sprookjesploeg als Union om daarna dat niveau nooit meer te halen.

En euh, Vinicius? Heb ik iets gemist?

5 middenvelders voor 3 plaatsen? Rits, Odoi, Vinicius, Nielsen en Vanaken. Oplossing zoeken voor Vormer en Balanta. Daarnaast af en toe Mbamba nog proberen brengen.
Rits/Odoi/Vinicius/Balanta/Nielsen en Mbamba is toch allemaal voor op de 6 eigenlijk. Vanaken op de 10, Rits kan ook nog wel op de 8 maar de rest toch niet ?

Is Bayat daar nu eigenlijk jullie huismakelaar aan het worden?

Leek toch steeds dat Union de grote data ploeg was? Maar in de docu van Union zat die gangster van een Mogi Bayat daar ook doodleuk aan tafel toen Mazzu zijn contract verlengde. Dacht eerst als manager van Mazzu, maar dat is hij blijkbaar niet. Dus dan moet het in naam van de club geweest zijn?
Neen? Moh, ik was er van overtuigd van wel...

Als Club-fan wil ik Nielsen niet eens. 7m voor een 28-jarige middenvelder die slechts één goed jaar heeft gekend op het hoogste niveau, nee liever niet. Het zal ook niet de eerste speler zijn die een boerenjaar kent bij een sprookjesploeg als Union om daarna dat niveau nooit meer te halen.

En euh, Vinicius? Heb ik iets gemist?

Stuur Nielsen gerust naar het buitenland, ik hoef die niet te zien in Club shirt.
Dit hé, ik vond zijn reactie bij zijn doelpunt tegen Club al heel vreemd, er was toen al sprake van hem naar Club maar toch reageerde hij nogal provocerend na zijn doelpunt.

Neeje, hoeft voor mij echt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan