Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja het is wat veel maar als Janssen er straks 20 maakt dan zullen ze hier anders praten denk ik.
Het gaat er ook over wat hij nu waard is en dan is die 2.5 totaal niet te rechtvaardigen. Als hij er 20 inlegt, wat ik ten zeerste betwijfel, maar ik kan uiteraard mis zijn, is dat niet meer dan een lucky shot.

Wat mij toch opvalt de loonmassa is totaal niet te rechtvaardigen met inkomsten of zie ik dat verkeerd ? stadion aan het bouwen, dikke contracten geven, en tis niet dat de EL zoveel inkomsten geeft

Wat mij toch opvalt de loonmassa is totaal niet te rechtvaardigen met inkomsten of zie ik dat verkeerd ? stadion aan het bouwen, dikke contracten geven, en tis niet dat de EL zoveel inkomsten geeft

Veel ken ik er niet van maar ziet er toch niet al te rooskleurig uit voor ons voetbal. Vandaar dat je ook meer en meer externe investeerders hebt overal gok ik.

Investeringen in stadion, jeugd en professionalisering dat zijn wel zaken die zichzelf op lange termijn terugbetalen.

Veel ken ik er niet van maar ziet er toch niet al te rooskleurig uit voor ons voetbal. Vandaar dat je ook meer en meer externe investeerders hebt overal gok ik.

Investeringen in stadion, jeugd en professionalisering dat zijn wel zaken die zichzelf op lange termijn terugbetalen.
Hoe gaan die dat oplossen op korte termijn ?

Bij Club zijn er ook die rond dat bedrag zitten Vanaken, Mignolet.
Mignolet is €3,4 miljoen en daarmee de officiële eigenaar van de Adrien Trebelwisselbeker.
Die 2 miljoen (volgens het Nieuwsblad) is een hoog loon maar sinds Mbokani en Refaelov weg zijn was er wel terug wat ruimte. (Ook dankzij Inter die Nainggolan zijn loon voor de helft betalen)

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F06%2F17%2F2aee6e2b-e1bd-473c-8c99-4b156a3cce5f.png

Overigens nogmaals het Pozuelo gerucht te horen gekregen. In Canada spreken ze van een zeer waarschijnlijk vertrek en de powers that be van Toronto willen niet ingaan op zijn contractsituatie. Een terugkeer naar België zou volgens betrouwbare bronnen een grote kans hebben. Volgens diezelfde bronnen was het op een bepaald moment met Antwerp bijna een done deal, maar wat daar nu nog van aan is, is afwachten. Zou financieel wel HEEL zwaar worden om na Janssen en Alderweireld ook effectief Lukebakio en Pozuelo binnen te halen. Of wie weet komt er toch een andere aap uit de mouw.

Ik kijk er alvast niet naar uit om die chorizo terug in België te zien. Zelfs niet als het bij ons zou zijn.

Laatst bewerkt:
Zullen ons toch geen jaar zoals vorig seizoen kunnen veroorloven, Als Gent en Genk normaal doen kunnen het heel spannende playoffs worden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan