Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit interesse, want geen zicht op... Zit er wat aan te komen bij Antwerp inzake jeugd? Al dan niet (jonge) aankopen?Is niks van aan volgens de club.
Voorlopig blijft het bij Valencia en Janssens.
Zullen wel aan een inhaalbeweging bezig zijn, maar kijk hoe lang dat duurt bij Club, en Club geeft er dan ook nog eens extra aandacht aan.Uit interesse, want geen zicht op... Zit er wat aan te komen bij Antwerp inzake jeugd? Al dan niet (jonge) aankopen?
Ik denk niet dat een Nederlandse mindere ploeg 9 miljoen ging neerleggen (voor speler die 1 goed seizoen heeft gehad).2,5 miljoen loon zou hem de best betaalde speler maken op de Belgische velden maken.
Dacht dat Mignolet en Vanaken meer verdienden?
Nu die Janssen zal wel wat kunnen, maar wat ging die op zijn leeftijd in godsnaam doen in Mexico? Kon toch bij een iets mindere ploeg in Nederland terecht als het is voor te herlanceren? Of was het gewoon te doen om de poen in Mexico?
Qua jeugd kijk ik vooral naar Vermeeren (17) en Dwomoh (17). Vooral van die laatste verwacht ik vrij veel komend seizoen, Vermeeren verwacht ik buiten de voorbereiding nog niet bij de A-ploeg aan het werk te zien.Uit interesse, want geen zicht op... Zit er wat aan te komen bij Antwerp inzake jeugd? Al dan niet (jonge) aankopen?
Balikwisha ja, die is eigenlijk wel best nog jong, was ik al vergeten. Ik vond het wel jammer dat die niet naar ons kwam moet ik toegeven. Kan ook zeker nog stappen zetten en zal in principe sowieso wel een aardige duit opleveren op termijn.Qua jeugd kijk ik vooral naar Vermeeren (17) en Dwomoh (17). Vooral van die laatste verwacht ik vrij veel komend seizoen, Vermeeren verwacht ik buiten de voorbereiding nog niet bij de A-ploeg aan het werk te zien.
Met Pacho (20) en Valencia (17) zijn we ook in Ecuador gaan shoppen. Die eerste speelde al in de play-offs vorig seizoen centraal achterin en deed het daar best aardig. Valencia is een winger maar ik kan moeilijk inschatten op welk niveau hij zit.
Dan heb je nog de Nederlander Emegha (19) die ook enkele keren is ingevallen als spits maar die duidelijk nog niet het juiste matchritme had. Van Yusuf (21) en Balikwisha (21) verwacht ik dat ze hun progressie doorzetten dit seizoen. Van die laatste had ik meer verwacht maar is nog jong en verdronk mee in het 'systeem' van Priske met alle andere spelers. Hopelijk weet Van Bommel er meer raad mee.
Denk dat we dan netto met bruto aan het vergelijken zijn?2,5 miljoen loon zou hem de best betaalde speler maken op de Belgische velden maken.
Dacht dat Mignolet en Vanaken meer verdienden?
Nu die Janssen zal wel wat kunnen, maar wat ging die op zijn leeftijd in godsnaam doen in Mexico? Kon toch bij een iets mindere ploeg in Nederland terecht als het is voor te herlanceren? Of was het gewoon te doen om de poen in Mexico?
Antwerp is al enkele jaren bezig met die jeugdwerking uit te bouwen maar dat kost tijd, zeker omdat we van ver komen maar ik hoor wel positieve zaken over de jongere lichtingen (u15, 16 & 17).Balikwisha ja, die is eigenlijk wel best nog jong, was ik al vergeten. Ik vond het wel jammer dat die niet naar ons kwam moet ik toegeven. Kan ook zeker nog stappen zetten en zal in principe sowieso wel een aardige duit opleveren op termijn.
En zoals @Svartálfar zegt, jeugdwerking opbouwen zal/moet wel de volgende stap zijn voor Antwerp, want echt grote doorverkopen doen jullie niet, dat kan niet blijven duren gewoon.
Hangt er ook weer van af als de trainer ook effectief (speel)kansen geeft aan de jeugd, geen idee welke visie Van Bommel daar over heeft.
Zeer goeie zaak voor het Belgisch voetbal. Met Anderlecht, Genk, en Standard hadden we altijd al wel goeie jeugdopleidingen. Brugge is daar nu ook bij gekomen. Zag hun U15 op de KDB cup bezig, en dat was echt wel een goed stevig ploegje, met een paar zeer interessante spelers. Antwerp en Gent zijn daar nu ook ferme stappen aan het zetten.Antwerp is al enkele jaren bezig met die jeugdwerking uit te bouwen maar dat kost tijd, zeker omdat we van ver komen maar ik hoor wel positieve zaken over de jongere lichtingen (u15, 16 & 17).
Van Bommel zou een trainer zijn die jeugd durft brengen.
Qua jeugd kijk ik vooral naar Vermeeren (17) en Dwomoh (17).
Vroeger was de jeugd van Cercle ook altijd goed, werd altijd omschreven beter te zijn dan bij Club. Met dat jij de jeugd wat volgt (en matchen ziet), hoe zit het daar nu eigelijk mee bij Cercle?Zeer goeie zaak voor het Belgisch voetbal. Met Anderlecht, Genk, en Standard hadden we altijd al wel goeie jeugdopleidingen. Brugge is daar nu ook bij gekomen. Zag hun U15 op de KDB cup bezig, en dat was echt wel een goed stevig ploegje, met een paar zeer interessante spelers. Antwerp en Gent zijn daar nu ook ferme stappen aan het zetten.
Hopelijk zorgen al die beloftenploegen in het profvoetbal dat al dat werk ook zorgt voor een vlotte doorstroming. Dus hopelijk binnen een paar jaar de meeste ploegen toch met een paar jeugdspelers in de basis.
Kun je me eventjes linken naar het artikel waar dat je dat hebt gelezen? Ik zou het heel jammer vinden moest hij al vertrekken.Er wordt alvast stevig met Dwomoh geleurd in Portugal en Frankrijk. Marseille zou bvb serieus achter hem aanzitten.
De manier van zijn vertrek bij ons zegt op dat vlak genoeg. Kreeg zijn eerste kansen en zou ondertussen echt heel wat minuten gepakt hebben. Maar het moest sneller en sneller voor hem. In Antwerp had hij dan even weer geduld, maar binnen zijn entourage is dat geduld alweer stilaan op.
Hier onder andereKun je me eventjes linken naar het artikel waar dat je dat hebt gelezen? Ik zou het heel jammer vinden moest hij al vertrekken.
Bedankt voor de moeite te doen om het op te zoeken maar ik kan hier niet uit opmaken dat zijn entourage met hem aan het leuren is.Hier onder andere
Als je als talent al lastig ligt te doen op je 16de, doe je dat meestal ook de jaren erna.
Dat is interne Genk-geroddel. Er kunnen daar best mensen dicht opzitten omdat hij een jeugdproduct is van hen maar geen idee zelf wat van dat deel aan isBedankt voor de moeite te doen om het op te zoeken maar ik kan hier niet uit opmaken dat zijn entourage met hem aan het leuren is.

Kwam Dwomoh niet over van Anderlecht?Dat is interne Genk-geroddel. Er kunnen daar best mensen dicht opzitten omdat hij een jeugdproduct is van hen maar geen idee zelf wat van dat deel aan is![]()
Bij deze wel al je geloofwaardigheid kwijtEen Heineken gaat er ook goed in hoor.