Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is dat ze er nu 26 mogen meepakken naar het WK, maar anders gaat Nielsen toch nie in die selectie geraken ?
En met die mentaliteit van niet te komen opdagen/Niet te willen spelen

Is al 2x opgeroepen geweest dit jaar, zonder effectief te spelen. Maar als hij bij Club Brugge in de basis komt te staan en bevestigt, dan stijgen zijn kansen wel. Zeker omdat Skov Olsen ook bij Club zit, automatismen zijn altijd handig.
Al is hij wrs niet goed genoeg om Delaney en Hojbjerg uit de ploeg te spelen. Maar als die geblesseerd raken, waarom niet.

Is al 2x opgeroepen geweest dit jaar, zonder effectief te spelen. Maar als hij bij Club Brugge in de basis komt te staan en bevestigt, dan stijgen zijn kansen wel. Zeker omdat Skov Olsen ook bij Club zit, automatismen zijn altijd handig.
Al is hij wrs niet goed genoeg om Delaney en Hojbjerg uit de ploeg te spelen. Maar als die geblesseerd raken, waarom niet.
Dat gaat op zijn 28e niet opeens nog n betere of slimmere speler worden hè, ook nie bij club.
Als andere gekwetst raken dan inderdaad maakt hij wel een kans, alhoewel er volgens mij nog andere voor hem staan dan.

Ik vind zijn keuze en de keuze voor Bayat vreemd, zeker na Nielsen zijn reactie op club die ook vreemd te noemen was dan

Het is Union wat Bayat heeft ingeschakeld niet Nielsen zelf
Ik vind de keuze voor Bayat van Union ook wel vreemd. In die docu op canvas leek men mij net extreem data driven, en als je Bayat overal gaat inschakelen, weet je dat daar iets tegenover zal staan.

Heeft men daar al iets verdachts binnengehaald deze zomer?

Ik vind de keuze voor Bayat van Union ook wel vreemd. In die docu op canvas leek men mij net extreem data driven, en als je Bayat overal gaat inschakelen, weet je dat daar iets tegenover zal staan.

Heeft men daar al iets verdachts binnengehaald deze zomer?
Ja, Bayat ;)

Ja Bayat is heel ongelukkig.

Ze waren bij Union aan het vergaderen ivm nieuwe spelers en er kwam ter sprake of niemand een goede speler wist als aanwinst en iemand antwoorden 'bwa jat'.

Helaas heeft de hoofdverantwoordelijke dat dus fout verstaan en dit zijn de gevolgen

Idd goeie speler maar dat karakter :censored:

Zijn stunt in Union staat me niet aan. Maar in Kortrijk lijkt het allemaal wel goed gegaan te zijn. En tis geen slechte speler.
Maar ik vind dit een vreemde aankoop wanneer ge vol voor Oyen moet gaan. Of is dit al een vervanger voor Ito?

Zijn stunt in Union staat me niet aan. Maar in Kortrijk lijkt het allemaal wel goed gegaan te zijn. En tis geen slechte speler.
Maar ik vind dit een vreemde aankoop wanneer ge vol voor Oyen moet gaan. Of is dit al een vervanger voor Ito?
Allemaal is veel gezegd: van september tot hij uiteindelijk zijn contract verlengde (om de boete voor Union te kunnen betalen) regelmatig moeilijk gedaan, trainingen nu en dan eens overgeslagen,.... Nu wou hij niet mee op stage omwille van een transfer. Maar 1x op het veld voor de match zich altijd 100% gegeven (licht geblesseerd toch spelen, op rechtsachter spelen indien nodig,...).

Is op zijn best als linksbuiten om dan naar binnen te komen. Op rechts komt hij niet goed tot zijn recht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan