Transferthread 2022-2023 (Binnenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een gerucht, maar Ricca zou onderweg zijn naar Standard.
Geef die jongen vertrouwen en ge hebt daar een goeie speler aan.

Heeft onterecht nooit een échte kans gekregen waar hij een aantal matchen mocht blijven staan. Kan me ook geen drama wedstrijden van hem herinneren terwijl Sobol er wel had.
En Ricca speelde in Sint Petersburg een fantastische wedstrijd onder andere. Hij was kapitein van een PD club en raakte in Club amper van de bank, onterecht imho.

Ik heb hem voor zijn tijd bij Club al een paar keer zien spelen en ik was echt fan van hem en ook bij Club deed hij het meer dan goed en verstond ik niet waarom hij zo weinig kansen kreeg.
Wel nog afwachten of er effectief iets van aan is.

Ook altijd bizar gevonden dat die zo weinig kansen kreeg. Daar heeft Standard wel een goeie aan als het waar is. Heb liever dat hij naar Standard gaat in elk geval dan naar een directe concurrent genre Gent of RSCA, no offence voor Standard btw.

Niet juiste profiel voor op links bij Club denk ik dan. Als pure verdediger vind ik dat nog altijd de beste lb die we hebben, en als lcv denk ik ook wel in orde maar daar hebben wij Nsoki.

Lijkt mij een correcte prijs, en versterking op het middenveld was broodnodig. Ik ben er blij mee

Ugh, op deze transfer zat ik niet te wachten, hij kan nu maar zien dat hij er iets van bakt. Ze gaan toch eens beslissingen moeten gaan nemen met dat middenveld, want het wordt er wat druk.

Ricca was aanvallend te zwak op de LB, maar sterk op de LCV. Kreeg inderdaad te weinig kansen.

Nielsen normaal gezien gewoon een aanwinst. Blij mee. Club speler pur sang.

De echt grote transfers zouden nog moeten komen. Benieuwd.

Nicolas Castro dus zo goed als binnen bij Racing Genk. Lijkt me wel een talent, maar het valt niet helemaal mee met die Zuid-Amerikanen bij ons. Afwachten dus.
Die zijn gewoon niet constant. Arteage was oké, Munoz was goed, maar die hebben precies verleerd hoe ze moeten voetballen. Preciado was ook veelbelovend, maar is ook weggedeemsterd. Spijtig.

McKenzie lijkt zich ook voorlopig niet te kunnen doorzetten. Hopelijk kan Vrancken de spelers terug naar een goed niveau brengen.

Van mij mag vooral Lang vertrekken. Ik heb een hekel aan van die gekke flamboyante en soms marginale figuren. Verpatsen voor hij zichzelf overtreft in zijn fratsen en daarmee zijn marktwaarde kelderd.

Was gisteren ook wel heel pover, vond ik.
Zal allemaal wel i.f.v. een transfer zijn nog deze zomer.

2e helft idd (zoals het merendeel van de ploeg), maar 1e helft (~35min) toch wel degelijk meegespeeld met een paar schone uitbraken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan