Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Frenkie de jong voor 80 miljoen naar ManU is blijkbaar in kannen en kruiken
Geen idee waar je dat gelezen hebt hoor? De berichten rond zijn eventuele transfer zijn toch heel uiteenlopend. Na 16 juni zal er misschien wel meer duidelijk worden.

Laatst bewerkt:

In Catalonië is het toch een uitgemaakte zaak.
Misschien ook het artikel lezen. Daar quoten ze the mirror. Op 16 juni is er een stemming over de verkoop van tv rechten en deel van de merchandising. Dus zal nog daaruit moeten blijken hoeveel geld ze nog nodig hebben.

Waarom zou Barca Frenkie de Jong laten gaan? Presteert hij niet naar de verwachtingen?
3 jaar geleden voor 86 miljoen gehaald, plus tekengeld en 3 jaar salaris. En nu voor "maar" 80 miljoen laten gaan. Knap staaltje zaken doen daar.

Damn, die is ook al 25 jaar. Even oud als Tielemans. Die schelen letterlijk maar een paar dagen. Ik dacht echt dat die maar begin 20 was.

Waarom zou Barca Frenkie de Jong laten gaan? Presteert hij niet naar de verwachtingen?
3 jaar geleden voor 86 miljoen gehaald, plus tekengeld en 3 jaar salaris. En nu voor "maar" 80 miljoen laten gaan. Knap staaltje zaken doen daar.

Damn, die is ook al 25 jaar. Even oud als Tielemans. Die schelen letterlijk maar een paar dagen. Ik dacht echt dat die maar begin 20 was.

Vooral omdat ze geld nodig hebben. Huidig bestuur kan natuurlijk ook niks doen aan het slechte beleid van daarvoor. En qua prestaties denk ik eerlijk gezegd ook wel dat er meer progressie verwacht was afgelopen jaren.

Denk dat ze de cash kunnen gebruiken voor FFP redenen en met nog een 4-5 tal "akkoorden" die ze al hebben met spelers, maar die ze nog niet mogen aanwerven (Alonso, Raphinha, ..) - als we alles moeten geloven wat er geschreven wordt uiteraard.

Blijft toch een goeie deal eigenlijk. Ongeveer de helft van wat ze voor Grealish betaald hebben :unsure:

Beloftevolle speler in ieder geval!
Is Origi al weg ondertussen?
Origi is officieel weg, maar nog niet officieel van AC Milan. Zou vrij snel in orde moeten zijn, als we Fabrizio Rom geloven.

Blijft toch een goeie deal eigenlijk. Ongeveer de helft van wat ze voor Grealish betaald hebben :unsure:

Haaland had een clausule in zijn contract aan welk bedrag hij deze zomer weg mocht.

Agent fee: 40m pond
Pa’ke Haaland krijgt ook een centje: 40m pond

Dus de transfer op zich is eigenlijk 132m pond. Maar dat gaan ze niet snel rapporteren bij City :)

Ik zie Origi wel nog terug openbloeien daar. Heeft toch echt enkele jaren verspild helaas.
Ik hoop mee. We kunnen een extra spits gebruiken bij de Rode Duivels..
Vrees er alleen wat voor met dat matchritme. Als Liverpool-fan blijft hij een legende door zijn zeer belangrijke goals, maar als je puur kijkt naar zijn prestaties wanneer hij mocht invallen (waar dan vaak ook nog goals uit voortkwamen) vond ik hem vrij beperkt..
Gaat hij Giroud uit de ploeg houden?

Bijzonder wel. Ik vind het een ontzettend overschatte speler. Laconiek en nooit scorend. Denk dat het voor Ajax een superdeal is.
Kan absoluut het niveau van Bayern nog niet aan. Heeft het talent wel, maar vraag me af of het eruit gaat komen.

Bijzonder wel. Ik vind het een ontzettend overschatte speler. Laconiek en nooit scorend. Denk dat het voor Ajax een superdeal is.
Ontzettend overschat dan nog :sop:

Kende in het begin van het seizoen een dipje ja, maar na nieuwjaar tot zijn blessure gewoon heel sterk, net als vorig seizoen.
Zomaar in de basis bij Bayern wordt dan wel niet evident, das waar, maar hier gaan opperen dat 20/30 miljoen voor zo een speler een superdeal is, vind ik heel opmerkelijk.

Prachtig afscheidsfilmpje trouwens.

Laatst bewerkt:
Ontzettend overschat dan nog :sop:

Kende in het begin van het seizoen een dipje ja, maar na nieuwjaar tot zijn blessure gewoon heel sterk, net als vorig seizoen.
Zomaar in de basis bij Bayern wordt dan wel niet evident, das waar, maar hier gaan opperen dat 20/30 miljoen voor zo een speler een superdeal is, vind ik heel bijzonder, en doet me afvragen in hoeverre jij Ajax de voorbije seizoen hebt gevolgd.

Prachtig afscheidsfilmpje trouwens.

Tgoh, met een eenjarig contract vind ik het nu ook geen verkeerde prijs wat Ajax krijgt eerlijk gezegd. Met een meerjarig contract zat er uiteraard meer in. Dan had hij waarschijnlijk tussen de 30-40 miljoen opgebracht.

Tgoh, met een eenjarig contract vind ik het nu ook geen verkeerde prijs wat Ajax krijgt eerlijk gezegd. Met een meerjarig contract zat er uiteraard meer in. Dan had hij waarschijnlijk tussen de 30-40 miljoen opgebracht.
Nog altijd geen SUPERdeal in mijn ogen. 20 jaar en bij de grootste talenten in Europa op die positie. Hoe "laconiek" hij ook mag ogen. Dat 1 jarig contract toch een blunder van Overmars.

Nog altijd geen SUPERdeal in mijn ogen. 20 jaar en bij de grootste talenten in Europa op die positie. Hoe "laconiek" hij ook mag ogen. Dat 1 jarig contract toch een blunder van Overmars.
Dat laconieke is extreem bepalend voor topspelers. Natuurlijk zijn er dan nog steeds spelers die ermee weg komen (Hazard) maar dat is een aanvaller. Op het middenveld geloof ik er niet zo in. Die speelt over een paar jaar weer Eredivisie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan