Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Sardella zou in de belangstelling staan van Feyenoord? Als we daar 2-3 miljoen voor kunnen krijgen, doen zou ik zeggen.

2-3 miljoen?
Om dan weer 1 of andere veel te dure buitenlandse speler als back up op de bank te zetten die nauwelijks beter is?
Vind jij dat hij meer waard is? Voor mij is hij geen Anderlecht-materiaal, eerlijk gezegd. Zijn vervanger kan vanuit de jeugd komen, genre Lissens, Masscho of Butera. Die kunnen dan blijven meedoen met de Futures en invallen bij de eerste ploeg indien nodig.

Sardella zou ik nog niet afschrijven. Nu Murillo zijn zoveelste hamstringblessure heeft, moet je nu even een (half) seizoen het vertrouwen geven aan Sardella. Draait blijkbaar ook een goede voorbereiding.

Vind jij dat hij meer waard is? Voor mij is hij geen Anderlecht-materiaal, eerlijk gezegd. Zijn vervanger kan vanuit de jeugd komen, genre Lissens, Masscho of Butera. Die kunnen dan blijven meedoen met de Futures en invallen bij de eerste ploeg indien nodig.
Sardella is gewoon een goeie back up speler voor een club als Anderlecht die je beter gewoon houdt dan nog een Ishaq. Tenzij je er echt belachelijk veel geld voor krijgt natuurlijk. Maar dat geldt voor iedere speler in de kern.
Lissens en Masscho? Die zijn toch helemaal niet beter dan Sardella en mss zelfs geen 1e klasse materiaal? En Butera mogen ze eens dringend een nieuw contract geven, of die is ook gewoon weg.

Lissens is wel een pak slechter dan Sardella, die gaat het nooit tot de A-kern schoppen en heeft geen enkele kans op sportieve successen bij Anderlecht.

Bwa, ik heb de indruk dat het bij Sardella er nog niet is uitgekomen. Heeft ook geen vaste positie en is eerder depanneur voor Murillo, Debast of Ndiaye. Kan je moeilijk automatismen kweken of vertrouwen opdoen. Net zoals Debast en Delcroix, laat die een dik pak matchen meedraaien in een verdediging met Vertonghen, geef vertrouwen.
Eigenlijk geldt dat voor alle jeugdspelers, maar bij veel clubs is dat moeilijk. Zie bvb ook Spileers bij Club. Laat die gasten spelen.

Bwa, ik heb de indruk dat het bij Sardella er nog niet is uitgekomen. Heeft ook geen vaste positie en is eerder depanneur voor Murillo, Debast of Ndiaye. Kan je moeilijk automatismen kweken of vertrouwen opdoen. Net zoals Debast en Delcroix, laat die een dik pak matchen meedraaien in een verdediging met Vertonghen, geef vertrouwen.
Eigenlijk geldt dat voor alle jeugdspelers, maar bij veel clubs is dat moeilijk. Zie bvb ook Spileers bij Club. Laat die gasten spelen.
ofwel leen je die dan uit naar een ploeg zoals bvb Kortrijk/Westerlo/STVV/... en kan ie daar een gans jaar effectief spelen.

Blijkbaar onderschat ik Sardella en overschat ik de rest. Hij mag me altijd mijn ongelijk bewijzen!
Heeft uiteraard zijn werkpunten. Maar omdat hij in zijn beginperiode als 17 /18 jarige een paar fouten maakten en hij daar de pech had dat die resulteerden in een tegendoelpunten en zelfs puntenverlies, kijken veel supporters met een vergrootglas naar alles wat hij doet, en worden de foutjes die hij als jonge speler maakt steeds uitvergroot. En is wat aan hem blijven plakken.

Bewees vorig seizoen toen hij als linksachter een periode moest invallen dat hij wel een langere periode redelijk betrouwbaar was, in een ploeg die vierkant draaide. Positiespel op de flanken blijft een werkpunt, maar in het samenspel een grote meerwaarde.

De rioolvoetbalkranten beweren dat hij 4 dagen geleden al een bod deed op Butez. Verbruggen stond toch ook op zijn radar? En gezien die laatste geen optie meer is, gaat hij misschien volop voor Butez.

Dolberg zou nu toch rond zijn. Dat heeft de nieuwe trainer van Nice gezegd op de persconferentie van zijn aanstelling. 5 miljoen euro.

Waregem heeft zonet Tom Caluwé binnengehaald. We hebben weliswaar eens een sportief directeur, EINDELIJK. Hoe kan je nu jaren maar dan ook jarenlang zonder zo iemand als voetbalclub werken. Lijkt mij daarnaast ook een meer dan oké profiel te zijn voor een club als Waregem.

Ik heb in het verleden nog zaken over hem gelezen maar kan mij deze niet zo goed meer herinneren. Voor de KV Mechelen fans hier, wat is jullie objectieve kijk op zijn verwezenlijkingen? Als ik wat reacties opzoek over zijn vertrek bij KV merk ik wel dat er redelijk positief over hem gesproken werd.

Terug
Bovenaan