Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Drie goeie matchen op een heel seizoen, ook al waren ze in de CL, maken je nog niet klaar voor de job. Was gewoon geen doordachte beslissing van Club om hem trainer te maken, maar er zijn vorig seizoen wel meer rare kronkels geweest in het bestuur.

Nu dan ook geen doordachte beslissing van Standard?

Naast Dolberg zou ook Hezze van Huracan heel concreet zijn. 21-jarige Argentijnse middenvelder.

Hierna zou het budget op zijn tot Verbrugghe verkocht wordt.
Anderlecht zou ook nog een paar miljoen aan bonussen krijgen omdat Gomez met City de Champions League + Premier League heeft gewonnen.

Verbruggen en Stassin zijn toch nog niet weg? Die bonus van Gomez wist ik niet (zie ik net hierboven, da's een mooie extra).

Dan nog hoop ik op een stuk of 4-5 gerichte versterkingen. Nog nooit gehoord van die Hezze, maar voor dat geld mag hij wel ineens een serieuze meerwaarde zijn. Met onze huidige financiën toch een gok om te nemen vind ik, hopelijk pakt het goed uit.

Desondanks natuurlijk wel blij om te zien dat de inkomende transfers in een stroomversnelling geraken.

Verbruggen en Stassin zijn toch nog niet weg? Die bonus van Gomez wist ik niet (zie ik net hierboven, da's een mooie extra).

Dan nog hoop ik op een stuk of 4-5 gerichte versterkingen. Nog nooit gehoord van die Hezze, maar voor dat geld mag hij wel ineens een serieuze meerwaarde zijn. Met onze huidige financiën toch een gok om te nemen vind ik, hopelijk pakt het goed uit.

Desondanks natuurlijk wel blij om te zien dat de inkomende transfers in een stroomversnelling geraken.
Verbrugge zie ik gewoon vertrekken , 18.5 milj maar Brighton en Burnley zijn aant vechten dus kan nog iets hoger

Verbrugge zie ik gewoon vertrekken , 18.5 milj maar Brighton en Burnley zijn aant vechten dus kan nog iets hoger
Zou rond de 20 mijloen zijn, dan moet je hem ook gewoon laten gaan. Benieuwd wie ze als vervanger gaan aantrekken want Van Crombrugge zou dicht bij Genk staan dus de nieuwe doelman moet er ook direct staan.

Die inkomsten, allemaal goed en wel, je kan daar iets mee doen qua spelers, maar er moeten toch ook (enorme) putten gevuld worden of niet?

Terug
Bovenaan