Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Bwah , Patris is nog jong , Belgisch , u21 , ect . Ik vind da gene verkeerde transfer .
Murillio , 2 wedstrijden belachelijk goed en dan 4 wedstrijden van die domme fouten waar we soms wedstrijden verliezen .

Als Murillio in form is is het één van de beste rechtsbacks in België. Zeker fysiek en in aanvallend opzicht.

Sardella, dat is janken met de pet op
Mja de ene is n buitenlander en de andere een purple talent hè 😊
Hoe zeer kan je de ene overschatten, en de andere onderschatten …

Sardella gewoon deftige back up, die dan ook nog eens links en centraal kan inspringen. Maar sommigen blijven zich maar blindstaren op de fouten die hij maakt, maar ook die die hij in het verleden maakte. Voor de duidelijkheid, moet van mij zeker geen titularis worden,

Murillo heeft Idd een indrukwekkende periode gekend, maar als je ondertussen zijn volledige passage bij Anderlecht kijkt toch eerder wat boven zich uitgestegen.
En ik heb het niet over het licht dat defensief al eens uitgaat, maar hoe vaak, zeker in het Kompany systeem, liep de aanval spaak bij Murillo die of de verkeerde keuze maakte, of een slordige bal speelde.

Ik heb bij Patris een Cobbaut gevoel, maar kan die zijn niveau echt niet inschatten. Bij de beloften op het Ek was het heel pover. Maar kan die zijn seizoen bij OHL niet inschatten. Zitten hier OHL fans?

PSV en Brugge zouden een overeenkomst hebben over Lang. Aan de ene kant blij dat hij niet naar ons komt, maar aan de andere kant liever niet bij een concurrent, want het blijft een goede voetballer.

PSV en Brugge zouden een overeenkomst hebben over Lang. Aan de ene kant blij dat hij niet naar ons komt, maar aan de andere kant liever niet bij een concurrent, want het blijft een goede voetballer.
Mja er zal dan veel interesse geweest zijn van de topploegen. Allemaal door zijn attitude.

Wel zonde, PSV is niet echt een stap hogerop :(
Ga hem wel missen bij ons. Is toch wel een speler waarvoor je voetbal kijkt.

Dat van die attitude vind ik maar quatsch. Het is een karakter maar die geeft zich elke match 200%. Velen hier doen alsof het Lamkel Zé is

Wel zonde, PSV is niet echt een stap hogerop :(
Ga hem wel missen bij ons. Is toch wel een speler waarvoor je voetbal kijkt.

Dat van die attitude vind ik maar quatsch. Het is een karakter maar die geeft zich elke match 200%. Velen hier doen alsof het Lamkel Zé is
Het is zeker geen Lamkel Zé, maar eerlijk is eerlijk, met zijn kwaliteiten en met een goede kop erop zag zijn carrière toch anders uit dan Ajax-Brugge-PSV he?

Het is zeker geen Lamkel Zé, maar eerlijk is eerlijk, met zijn kwaliteiten en met een goede kop erop zag zijn carrière toch anders uit dan Ajax-Brugge-PSV he?
Een paar domme uitspraken, maar zijn mentaliteit is eigenlijk echt wel top op het veld. Ik denk dat hij vooral is gekloot door het seizoen van Brugge als team. Kon nooit op dreef komen en moest het doen net op basis van attitude/mentaliteit dit seizoen.

Anders zag ik hem voor 20+ miljoen naar een Europese subtopper gaan.

Zijn je m’en foutisme maakt hem ook wel tot de onvoorspelbare voetballer die hij is. Ajax - Brugge snapte ik wel aangezien hij wou spelen en het niet boterde met Ten Hag.

PSV snap ik dan weer niet goed want dat is echt geen stap hogerop. Als het echt maar 11 miljoen is doet PSV wel een koopje…

Zijn je m’en foutisme maakt hem ook wel tot de onvoorspelbare voetballer die hij is. Ajax - Brugge snapte ik wel aangezien hij wou spelen en het niet boterde met Ten Hag.

PSV snap ik dan weer niet goed want dat is echt geen stap hogerop. Als het echt maar 11 miljoen is doet PSV wel een koopje…
minstens 11 miljoen dus er zullen wel nog bonussen/doorverkoop % bijzijn

Voor Lang is dit misschien wel een logische stap? Kan lekker dicht bij huis ballen, is (quasi) zeker van een basisplaats en is net vader geworden. Beter dat dan naar pakweg West Ham te trekken om daar zoals Scamacca in het verdomhoekje te geraken?

Terug
Bovenaan