Transferthread 2023-2024 (Binnenland)

Met PSV knallen in de UCL zeker, als ze door de voorrondes geraken. Ipv met Brugge wat aanmodderen in de Conf League.

Voor Lang is dit misschien wel een logische stap? Kan lekker dicht bij huis ballen, is (quasi) zeker van een basisplaats en is net vader geworden. Beter dat dan naar pakweg West Ham te trekken om daar zoals Scamacca in het verdomhoekje te geraken?
Ik vind het jammer dat hij weggaat (in tegenstelling tot Mata) want zag hem echt wel graag voetballen.

Was volgens mij ook zeer graag gezien in de kleedkamer, dus toch wel een verzwakking momenteel al heb ik de nieuwe aanwinsten nog niet aan het werk gezien.

zijn toch beide eerder linksachters of zie ik dat verkeerd?
Beiden hebben wel die aanvallende impulsen denk ik om daar te kunnen spelen. Vraag is of ze daar willen spelen. Maar als club zijnde wil je ze wel alletwee in de ploeg denk ik.

Maar een 1 op 1 vervanging zal dat toch niet zijn voor volgend seizoen.

Een paar domme uitspraken, maar zijn mentaliteit is eigenlijk echt wel top op het veld. Ik denk dat hij vooral is gekloot door het seizoen van Brugge als team. Kon nooit op dreef komen en moest het doen net op basis van attitude/mentaliteit dit seizoen.

Anders zag ik hem voor 20+ miljoen naar een Europese subtopper gaan.
Een beetje zoals Verbruggen maar voor 20 miljoen is kunnen vertrekken na het uitstekende seizoen van Anderlecht?

Scouts kijken echt wel iets verder dan de waan van de dag. Noa Lang, hoe spectaculair het er soms ook uit ziet, is na 3 jaar in België gewoon niet goed genoeg voor die stap hogerop. Zijn soms wat rare uitspraken spreken niet in zijn voordeel, maar vooral het gebrek aan consistentie en zijn wisselvalligheid maken dat geen enkele subtopper interesse toonde.

Een beetje zoals Verbruggen maar voor 20 miljoen is kunnen vertrekken na het uitstekende seizoen van Anderlecht?

Scouts kijken echt wel iets verder dan de waan van de dag. Noa Lang, hoe spectaculair het er soms ook uit ziet, is na 3 jaar in België gewoon niet goed genoeg voor die stap hogerop. Zijn soms wat rare uitspraken spreken niet in zijn voordeel, maar vooral het gebrek aan consistentie en zijn wisselvalligheid maken dat geen enkele subtopper interesse toonde.
Als keeper blink je net uit als je ploeg het moeilijk heeft, dus die vergelijking is oneerlijk. In de competitie stond Verbruggen soms in een schietkraam en idem in Europa, waar de ploeg tegelijk vaak genoeg nog kon doorstoten uiteindelijk met het nodige geluk (én een goede keeper).

Vorige zomer was Lang dan ook rond de 20 miljoen waard en was er interesse, maar Brugge wou géén twee kleppers verliezen en Lang zelf heeft vermoedelijk te lang ingezet op Milan. Dan volgt nu een rampseizoen en heb je als Brugge vermoedelijk de belofte gemaakt dat ie mocht vertrekken.

En natuurlijk trekt een succesvol team meer ogen aan...

Rare uitspraak vind ik. Als er bij Brugge één speler was die constant een deftig niveau haalde was het wel Noa Lang afgelopen seizoen. Zijn 'non-matchen' zoals dat dan heet zijn imo op één hand te tellen.

Als keeper blink je net uit als je ploeg het moeilijk heeft, dus die vergelijking is oneerlijk. In de competitie stond Verbruggen soms in een schietkraam en idem in Europa, waar de ploeg tegelijk vaak genoeg nog kon doorstoten uiteindelijk met het nodige geluk (én een goede keeper).

Vorige zomer was Lang dan ook rond de 20 miljoen waard en was er interesse, maar Brugge wou géén twee kleppers verliezen en Lang zelf heeft vermoedelijk te lang ingezet op Milan. Dan volgt nu een rampseizoen en heb je als Brugge vermoedelijk de belofte gemaakt dat ie mocht vertrekken.

Maar Brugge heeft het historisch goed gedaan in de UCL, toch wel dé plaats om in het oog te springen van al die subtoppers?

Misschien zit er wel waarheid in dat Lang gewoon als voetballer toch niet zo goed is als sommigen hem verdenken? En dat hij zelfs door zijn mentaliteit (op het veld) beter wordt. Tzou een grappige tegenstelling zijn van het algemene gedacht van de jongen maar ik ken vrees ik niet genoeg van voetbal om een professioneel oordeel te hebben over hem.

Bij een ploeg die vierkant draait en weinig kwaliteiten heeft kan je ook uitblinken als je er met kop en schouders bovenuit steekt natuurlijk, dat is toch een al te gemakkelijk excuus. Orban kwam ook niet in het meest swingende Genk terecht, Slimani idem. Van iemand met de vermeende kwaliteiten van Noa Lang mag je toch meer verwachten, zeker als AC Milan uw ambities zijn.

En de vraagprijs van Club =/= de waarde van Noa Lang. Als er toen effectief iemand 20 miljoen had geboden, speelde die niet meer bij Club.

Rare uitspraak vind ik. Als er bij Brugge één speler was die constant een deftig niveau haalde was het wel Noa Lang afgelopen seizoen. Zijn 'non-matchen' zoals dat dan heet zijn imo op één hand te tellen.

Dan was dat constante niveau te weinig he. Ik ga hier niet zeggen alle wedstrijden van Club gezien te hebben, maar wat ik er van zag was toch echt niet constant genoeg. Of niet goed genoeg.

Maar Brugge heeft het historisch goed gedaan in de UCL, toch wel dé plaats om in het oog te springen van al die subtoppers?

Misschien zit er wel waarheid in dat Lang gewoon als voetballer toch niet zo goed is als sommigen hem verdenken? En dat hij zelfs door zijn mentaliteit (op het veld) beter wordt. Tzou een grappige tegenstelling zijn van het algemene gedacht van de jongen maar ik ken vrees ik niet genoeg van voetbal om een professioneel oordeel te hebben over hem.
Ja, maar uiteindelijk waren dat 3-4 goede matchen en daarna een zware pandoering. Het enige dat goed was, dat was van het begin van het seizoen. Dat is heel anders dan net niet de halvefinale halen. En Verbruggen heeft bijna elke match reclame kunnen maken in Europa.

Ja, maar uiteindelijk waren dat 3-4 goede matchen en daarna een zware pandoering. Het enige dat goed was, dat was van het begin van het seizoen. Dat is heel anders dan net niet de halvefinale halen. En Verbruggen heeft bijna elke match reclame kunnen maken in Europa.
en in die 4 goede matchen speelde Lang geen minuut omwille van oa blessures. Hij heeft zijn 1ste minuten gemaakt in de CL thuis tegen Porto waar het 0-4 werd.

Lang is vorig jaar vlak voor het einde van de transferperiode zwaar geblesseerd geraakt hé. Anders had die dan al een transfer gemaakt voor een hoger bedrag, zeker weten. Zowel Club als Lang waren toen op hun top. Na een seizoen waarin het voor beide een pak minder was, is het niet onlogisch dat hij nu voor een lager bedrag "maar" naar PSV gaat.

Hij was de laatse 3 jaar één van de meest constante spelers, altijd gemotiveerd, ging er altijd voor itt sommige anderen in de ploeg. Nee, Lang heeft zijn reputatie tegen mede door zijn houding en uitspraak en dat speelt hem parten, maar hij is imo echt wel één van de betere (flank)aanvallers die in Brugge en België hebben gepeeld het laatste decennium.

Max 15 miljoen? Daar doet PSV een mega koop mee. Als dat niet met een doorverkoop percentage van 20% is moesten ze Mannaert onmiddelijk buiten sjotten. Bah. Naar fucking psv voor amper 11-15 miljoen.... man man man

Toch pijnlijk voor ons om twee spelers met Club mentaliteit te zien vertrekken bij ons.
Ook al was het bij mata dit jaar net wat minder.... ze hebben ons beide veel gegeven...ik ga ze missen oprecht.

Zijn je m’en foutisme maakt hem ook wel tot de onvoorspelbare voetballer die hij is. Ajax - Brugge snapte ik wel aangezien hij wou spelen en het niet boterde met Ten Hag.

PSV snap ik dan weer niet goed want dat is echt geen stap hogerop. Als het echt maar 11 miljoen is doet PSV wel een koopje…
Het was net door zijn mentaliteit dat het niet boterde met Ten Hag.

Een paar domme uitspraken, maar zijn mentaliteit is eigenlijk echt wel top op het veld. Ik denk dat hij vooral is gekloot door het seizoen van Brugge als team. Kon nooit op dreef komen en moest het doen net op basis van attitude/mentaliteit dit seizoen.

Anders zag ik hem voor 20+ miljoen naar een Europese subtopper gaan.
Bwa, daar kijken ploegen wel doorheen. Die staat echt wel op lijstjes van grotere ploegen en zijn manieren zijn gewoon niet in zijn voordeel. Dan moet je al een uitzonderlijk goed seizoen spelen als een grote ploeg je alsnog willen halen.

Soit, we hebben de discussie al genoeg gevoerd en ik ben blij dat Ajax hier geen geld voor gaat neerleggen, maar had hem liever ook niet bij PSV gezien.

Talloze keren is die discussie gevoerd hier, maar nooit zijn hier deftige voorbeelden gegeven van Lang en zijn slechte manieren waardoor een subtopper toch echt liever de gok niet waagt.
Het ergste wat hij in een heel seizoen gedaan heeft is eens op een bal gaan staan en een paar interviews gegeven op zijn hollands.

Talloze keren is die discussie gevoerd hier, maar nooit zijn hier deftige voorbeelden gegeven van Lang en zijn slechte manieren waardoor een subtopper toch echt liever de gok niet waagt.
Het ergste wat hij in een heel seizoen gedaan heeft is eens op een bal gaan staan en een paar interviews gegeven op zijn hollands.
Het enige wat je hem kan aawrijven is dat hij hem soms uit de match speelt door gedoe met supporters en daar een strijd van komt die hij niet kan winnen.

Oké Solleke, Ajax laat hem voor een bounty en een twixx naar Brugge vertrekken omdat hij een beperkte voetballer is? En op zijn 24ste is de vice kampioen van de eredivisie zijn enige optie omdat hij zo een beperkte voetballer is?

Terug
Bovenaan