Het is mooi hoe ge u inleeft met uw nieuwe profielfotoJammer dat Homma geen kansen krijgt. Zie die graag spelen.
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is mooi hoe ge u inleeft met uw nieuwe profielfotoJammer dat Homma geen kansen krijgt. Zie die graag spelen.
.Sorry, flauw mopje over de enige match die ik van hem gezien heb vorig seizoenHet is mooi hoe ge u inleeft met uw nieuwe profielfoto.

Toch klote dat frey op uitleenbeurt geen reet heeft gepresteerd. Anders was dat ook weer 6-7 miljoen snel verdiend. Nu zijn het de wortelkes bij de happy meal.
Neenee, one of usSorry, flauw mopje over de enige match die ik van hem gezien heb vorig seizoen![]()
Ik voelde het Brugge gevoel nog niet echt dit weekend, ik betrapte me er zelfs op voor KVM te supporterenNeenee, one of us
maar dat komt misschien nog welHeb ik een tijd gelezen wel iets over gehoord, maar nu al even niet meer. Ik weet wel dat er wat spelers weg mogen en zal er dus wel wat bijkomen.@Wilcao : de geruchten rond Kadri naar Ajax nemen toe in het Kortrijkse. Iets van?
Centraal op het middenveld op de 8/10 en nog niet klaar voor zo’n grote stap vind ik. Wel de bepalende figuur bij ons. Zonder hem zie ik het niet goed komenHeb ik een tijd gelezen wel iets over gehoord, maar nu al even niet meer. Ik weet wel dat er wat spelers weg mogen en zal er dus wel wat bijkomen.
Welke positie speelt hij en is het iemand die klaar is voor stap naar Ajax?
Zie Ajax wel nog een 10 halen als Klaasen nog zou vertrekken. Anderzijds heeft Ajax met Vander Boomen en Taharovic al 2 centrale middenvelders gehaald.Centraal op het middenveld op de 8/10 en nog niet klaar voor zo’n grote stap vind ik. Wel de bepalende figuur bij ons. Zonder hem zie ik het niet goed komen
Moet vooral eens aan zijn geloofwaardigheid werken, wilt hij Romano achterna gaan. Is maar een simpele fantast die continu een hoop Twitterberichten centraliseert, daar dan in 'Romano-stijl' een tweet van maakt en zo wat naambekendheid wilt genereren.De Sacha moet aan z'n Engels werken als em Romano wilt achterna gaan.
toch al bijna altijd bij het rechte eind gehad als het over KV Kortrijk gaat.Moet vooral eens aan zijn geloofwaardigheid werken, wilt hij Romano achterna gaan. Is maar een simpele fantast die continu een hoop Twitterberichten centraliseert, daar dan in 'Romano-stijl' een tweet van maakt en zo wat naambekendheid wilt genereren.
Dat is gewoon om Bursik te depaneren tot midden dit seizoen, daarna zie ik hem wel al terugkeren naar OHL.Jackers naar Club. Is die niet te goed om vanaf nu gewoon eeuwig 2e/3e doelman te zijn bij Club? Toch goed genoeg voor een middenmoter zou ik zeggen?