Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Kova is een speler met een geweldige inzet maar om een Gundogan te gaan vervangen, nah. daar heeft hij het scorend vermogen niet voor. Goeie speler maar geen wereldtop imo. Zal zeker gemist worden maar met 1 jaar contract left is die 30mil£ een goede deal geweest voor CFC.

Pep doet dat wel uitstekend vind ik: oudere spelers stilletjes aan meer sparen, en tegelijkertijd de jeugd meer en meer laten spelen. Dat lijkt me een pak beter dan van het ene seizoen op het andere plots een 32-jarige ervaren speler volledig te gaan vervangen door een 20-jarig talent.

Ja, als je bijna de rijkste club ter wereld bent, dan kan je je zoiets permiteren natuurlijk. Ik durf te betwijfelen dat Pep deze handelswijze zou kunnen voorleggen bij Burnley.

De grootste speler van dit millenium als je het mij vraagt. Nu zeker
wel bizar dat hij de grootste speler van dit millennium zou zijn als we 1 GOAT en 1 zelfverklaarde GOAT hebben spelen in dit millennium. Maar dat hij bij de allergrootste zit, is wel een feit natuurlijk

wel bizar dat hij de grootste speler van dit millennium zou zijn als we 1 GOAT en 1 zelfverklaarde GOAT hebben spelen in dit millennium. Maar dat hij bij de allergrootste zit, is wel een feit natuurlijk

Zijn goede voetballers maar twee heel kleine meneren. Sportmanship van de hond zijn kloten die twee.

RLC naar Milan voor 21.5 miljoen pond zou zo goed als rond zijn, jammer... altijd leuke speler gevonden. Maar ook hij had nog maar 1 jaar contract en eerlijk gezegd is die ook zeer blessuregevoelig.

60 mil speler zou ik zeggen, 70 als je hem écht nodig hebt. Ik vind hem erg goed, maar die England tax is belachelijk. Zelfde met Grealish en Sancho, krankzinnige bedragen. In dat opzicht is Antony ook compleet bonkers.

Maddison naar Tottenham voor 40m pond.
Als je dan ziet dat ze bij Chelsea absoluut 60 willen voor Mount, dan zeg ik: bargain.

Benieuwd of het daar gaat werken, gezien het voetbal dat Postecoglou wil brengen, maar voor 40 miljoen is dat een koopje dezer dagen.

Manchester City zou zich uit de race halen voor Rice met het laatste bod van Arsenal, de conspiracy theories rond Guardiola die Arteta wil helpen worden alleen maar versterkt zo. :unsure:

Ik zie mount wel nog bijtekenen. Tenzij caicedo komt dan zullen ze mss toch plooien voor het bod van UTD

Edit : volgens Romano zou Milan na RLC ook Pulisic willen.

Laatst bewerkt:
Ik zie mount wel nog bijtekenen. Tenzij caicedo komt dan zullen ze mss toch plooien voor het bod van UTD

Edit : volgens Romano zou Milan na RLC ook Pulisic willen.
Als ik van Chelsea was, zou ik gewoon akkoord gaan met het laatste bod van United.
Ze blijven bluffen, voor Mason is het al even duidelijk dat hij weg moet.. Als ze dan nog terugkrabbelen zitten ze mogelijks met een ontevreden speler (hoeveel clubliefde er ook is/was), voor United is hij blijkbaar ook geen prio (denk dat ze daar ook eerder een spits en keeper moeten halen dan een middenvelder).

Maddison naar Tottenham voor 40m pond.
Als je dan ziet dat ze bij Chelsea absoluut 60 willen voor Mount, dan zeg ik: bargain.

Benieuwd of het daar gaat werken, gezien het voetbal dat Postecoglou wil brengen, maar voor 40 miljoen is dat een koopje dezer dagen.

Manchester City zou zich uit de race halen voor Rice met het laatste bod van Arsenal, de conspiracy theories rond Guardiola die Arteta wil helpen worden alleen maar versterkt zo. :unsure:

Prima deal voor Tottenham, gewoon. Ik vind het vergelijkbaar met Arsenal dat Trossard binnenhaalde: je weet dat je een speler krijgt die mee kan op PL niveau, en dat minstens nog voor een jaar of 5.

Zeer nuttig in de kern, en met wat chance laat die nog echt mooie dingen zien ook af en toe.

Terug
Bovenaan