Transferthread 2023-2024 (Buitenland)

Damn, mount voor 55 mil + 5mil nr united

Had ik liever niet zien gebeuren. Onder Ten Hag kan het wel eens zijn dat hij consistenter kan presteren en z'n talent ten volle benut.

Had ik liever niet zien gebeuren. Onder Ten Hag kan het wel eens zijn dat hij consistenter kan presteren en z'n talent ten volle benut.
Laat ons hopen idd.
Wel content met hem eerlijk gezegd. Als hij die wisselvalligheid uit zijn spel krijgt is dat echt een toptransfer.

Allez gast. Mendy, Benzema, Kante, Neves, Koulibaly, Brozovic, de GOAT Ronaldo, en dan nog Bauer van STVV en Knowledge Musona.
Dat wordt smullen man.
Er mogen nog zoveel goede spelers naar daar gaan zeg nooit nooit maar ik heb daar 0 interesse in om daar ooit een match van te bekijken. Btw ze kunnen die hoge lonen niet blijven uitdelen

Dessers voor 5 miljoen van Cremonese naar Rangers, dat is toch een veel betere transfer.

Transfer van Brozovic naar Saudi Arabie staat op de helling. al Nassr laat weten dat Brozovic zoveel loon vraagt, dat ze maar 15 miljoen ipv 23 miljoen aan Inter willen geven, en die gaan daar niet mee akkoord. @NemesisBE klopt dat?

Dessers voor 5 miljoen van Cremonese naar Rangers, dat is toch een veel betere transfer.

Transfer van Brozovic naar Saudi Arabie staat op de helling. al Nassr laat weten dat Brozovic zoveel loon vraagt, dat ze maar 15 miljoen ipv 23 miljoen aan Inter willen geven, en die gaan daar niet mee akkoord. @NemesisBE klopt dat?
Kweet ni, mijn Twitter is gelimiteerd 😂

Maar Zhang kennende zal die wel het onderste uit de kan willen halen voor een basisspeler. Inter kan de pingpong gebruiken.

Toch weer wat beweging op de transfermarkt:

- Ancelotti vanaf juni 2024 bondscoach van Brazilië

- Arda Güler hoogstwaarschijnlijk naar Real Madrid

- Rice volledig rond en dus naar Arsenal

- Firmino transfervrij richting SA

- Mount ook rond en naar United

- Inter haalt Frattesi en gaat nu vol voor Lukaku

Toch weer wat beweging op de transfermarkt:

- Ancelotti vanaf juni 2024 bondscoach van Brazilië

- Arda Güler hoogstwaarschijnlijk naar Real Madrid

- Rice volledig rond en dus naar Arsenal

- Firmino transfervrij richting SA

- Mount ook rond en naar United

- Inter haalt Frattesi en gaat nu vol voor Lukaku
Allez, is dat na al die maanden eindelijk officieel ja?

Terug
Bovenaan