Transferthread 2024-2025 (Binnenland)

Groot deel van de Antwerp supps don't care though.
Die zijn even content met voetbal in de amateur-reeksen, en minder heisa/media-aandacht rond hun fratsen.
De titel is een unicum, gaan ze nog jaren van genieten. Maar zijn er weinig daar die verwachten dat ze elk seizoen mee gaan doen voor de titel, of dat merk ik toch bij de die-hards die ik persoonlijk ken.

Kwestie van tijd alvorens diezelfde Antwerp sups die Gheysens heilig verklaard hebben het stadion half afbreken. Eens zien hoe top Paultje nog is als ze zien dat ze 3M per jaar betalen voor die tribune met een club in vrije val. :')

En dan hebben we het nog niet over het feit dat bijna de helft van het stadion niet gebruikt kan worden en dat nog jaren zo zal zijn omdat Gheysens er zelf niet voldoende aan zou verdienen.

Elke Antwerp sup die dat aanbod van Tania Mintjens afdeed als onzin mag zich zwaar schamen.

:sleep::sleep::sleep:

:sleep::sleep::sleep:
Uhu, en hoeveel gaat de club overhouden met de astronomische leasekosten van die tribunes? En met welke equity blijft RAFC achter? Idd, enkel schulden. De opbrengsten van de tribunes zullen al stevig moeten zijn als je straks die leasekosten moet terugbetalen aan Ghelamco.

M-ma-ma-maar 'kApItAalVerHoGinG'!!

Kom kom, afgezaagd liedje. Een licentie krijgen wordt straks nog een heel gedoe als het zo verder gaat.

Klinkt als een broekzak-vestzak verhaal eigenlijk...
Gheysens steekt geld in Antwerp om die tribune te bestellen bij Ghelamco.

Soit, een keer goed nieuws over een Belgisch stadion is altijd leuk om te lezen.

Groot deel van de Antwerp supps don't care though.
Die zijn even content met voetbal in de amateur-reeksen, en minder heisa/media-aandacht rond hun fratsen.

De titel is een unicum, gaan ze nog jaren van genieten. Maar zijn er weinig daar die verwachten dat ze elk seizoen mee gaan doen voor de titel, of dat merk ik toch bij de die-hards die ik persoonlijk ken.

Is dat daarom dat er in de jaren 2010-2014 vaak maar 3000 man meer zat in het stadion tegen de mindere goden uit de reeks?

Is dat daarom dat er in de jaren 2010-2014 vaak maar 3000 man meer zat in het stadion tegen de mindere goden uit de reeks?
En een deel van die 3000 man komt nu niet meer omdat ze geen zin hebben in het hele plastic gedoe en de instagramsupporters.
Gemeend curieus hoeveel volk er gaat zijn als die moeten vechten voor behoud.

14/15
Challenger Pro League
Proximus League
17082.4934.853
13/14
Challenger Pro League
Belgacom League
170111.9056.583
12/13
Challenger Pro League
Belgacom League
17083.7804.928
11/12
Challenger Pro League
Tweede Klasse
170102.4166.024
10/11
Challenger Pro League
Tweede Klasse
17085.5355.031

Het laagste gemiddelde van de jaren die jij noemt is 4853 in 14/15. Lijkt me geen slecht gemiddelde voor 2de klasse, zeker niet omdat we daar toen al 13 jaar zaten. Was uiteraard ook nog voor het nieuwe stadion toen de infrastructuur volledig verouderd was.

En een deel van die 3000 man komt nu niet meer omdat ze geen zin hebben in het hele plastic gedoe en de instagramsupporters.
Gemeend curieus hoeveel volk er gaat zijn als die moeten vechten voor behoud.

Zou dat niet bij heel veel clubs zo zijn dan? Feit is dat er bij RAFC na 13 jaar nog gemiddeld nog bijna 5000 man kwam kijken.

Zou dat niet bij heel veel clubs zo zijn dan? Feit is dat er bij RAFC na 13 jaar nog gemiddeld nog bijna 5000 man kwam kijken.
Ik vroeg me gewoon af wie er gaat komen zien als de succeso's thuis blijven...
Aangezien er al een deel vd diehards van toen afgehaakt zijn moet je er al op rekenen dat een deel van de nieuwe lichting wel trouw blijft, ook als het tegenzit.
Nu Antwerp hun visvijver is groot genoeg natuurlijk dus er zal altijd wel volk komen zien.

14/15
Challenger Pro League
Proximus League
17082.4934.853
13/14
Challenger Pro League
Belgacom League
170111.9056.583
12/13
Challenger Pro League
Belgacom League
17083.7804.928
11/12
Challenger Pro League
Tweede Klasse
170102.4166.024
10/11
Challenger Pro League
Tweede Klasse
17085.5355.031

Het laagste gemiddelde van de jaren die jij noemt is 4853 in 14/15. Lijkt me geen slecht gemiddelde voor 2de klasse, zeker niet omdat we daar toen al 13 jaar zaten. Was uiteraard ook nog voor het nieuwe stadion toen de infrastructuur volledig verouderd was.

Je hebt me misverstehen want ik sprak niet over gemiddeldes, maar over de opkomst tegen de mindere goden uit 1B. Dus tegen Heist on the Hill, Woluwe, Virton, etc.
Het type ploegen dat je tegenkomt in amateur reeksen. Ik denk dat ik er met mijn 3000 dichterbij zit dan Koone met zijn 8000+.

En neen, allesbehalve een slecht aantal. Zeer goed aantal zelfs. Maar de stelling dat een groot deel Antwerp fans content zou zijn met voetbal in de Amateur reeksen, is volgens mij vrij onjuist.

Ik vroeg me gewoon af wie er gaat komen zien als de succeso's thuis blijven...
Aangezien er al een deel vd diehards van toen afgehaakt zijn moet je er al op rekenen dat een deel van de nieuwe lichting wel trouw blijft, ook als het tegenzit.
Nu Antwerp hun visvijver is groot genoeg natuurlijk dus er zal altijd wel volk komen zien.

Je hebt me misverstehen want ik sprak niet over gemiddeldes, maar over de opkomst tegen de mindere goden uit 1B. Dus tegen Heist on the Hill, Woluwe, Virton, etc.
Het type ploegen dat je tegenkomt in amateur reeksen. Ik denk dat ik er met mijn 3000 dichterbij zit dan Koone met zijn 8000+.

En neen, allesbehalve een slecht aantal. Zeer goed aantal zelfs. Maar de stelling dat een groot deel Antwerp fans content zou zijn met voetbal in de Amateur reeksen, is volgens mij vrij onjuist.

Dan zijn we akkoord! Er zal sowieso een groot deel van het stadion leeg blijven, als de resultaten een pak minder worden.

Anderlecht en Genk twijfelen blijkbaar om 2 miljoen te betalen voor Matte Smets. Kan Club Mechele niet ruilen voor Smets?

Anderlecht en Genk twijfelen blijkbaar om 2 miljoen te betalen voor Matte Smets. Kan Club Mechele niet ruilen voor Smets?
Toch liever Boyata weg dan Mechele hoor. Of Spileers een jaar de andere richting uitsturen, zeker als die Argentijn komt.

Niet per se Mechele voor mij, maar die moet je toch altijd halen. Al zal je dan Spileers mss wel blokkeren.

Is die 2 miljoen dan een vastgelegde clausule? Lijkt me weinig voor een jonge Belg waar wel wat hype voor is.

2m voor Matte Smets?! Da's toch een no-brainer zeg :laugh:

Laat die desnoods nog een jaartje extra bij STVV om te rijpen.

Dan zou ge toch denken dat alle (sub)topploegen gewoon zeggen aan STVV dat de 2 miljoen klaarligt en Smets maar de ploeg moet kiezen?

Terug
Bovenaan