Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Die heeft op korte tijd twee ridicule rode kaarten gepakt. Eentje aangenaaid door Vertonghen en eentje waar hij rechtstreeks rood krijgt voor een zwaaibeweging die gelijk gesteld werd met een elleboog. En sindsdien is er de reputatie zoals aangetoond.

Waar hij wel last van had, was een Paintsilliaanse opvliegendheid. Niet voor niets was hij best buds met die laatste.

Soit. 17.2 miljoen + bonussen blijkbaar.
Welja, zo herinner ik mij die jongen helaas, terwijl die ook wel een zekere frivoliteit en snelheid bracht. 17,2 mio + bonussen, dan zeg je vriendelijk dank u, strik errond en zelf naar Zaventem brengen.

Zeker weten. Dat is toch een waanzinnig hoog bod voor zo een speler. En het zegt ook veel over het karakter van die speler als je op zo een jonge leeftijd in de zandbak in wilt voor het geld. Carrière meteen in het slop
Ach kom, het is hier al een paar keer aangehaald, maar da's een jongen die in Ghana geboren is en daar sommen gaat krijgen die 99,9% van zijn landgenoten nooit gaan zien. Het is wel allemaal idealistisch om mee te dingen voor de prijzen en het maximum uit de carrière te halen een weet ik veel wat nog allemaal. Maar de enige zekerheid die ze hebben is hun volgende contract. Voor dat geld een paar jaar in de zandbak gaan zitten zou iedereen hier blind voor tekenen vermoed ik.

Wij hebben wel 17miljoen betaald voor Yaremchuk :unsure: Jutgla toch duidelijk de betere spits van de 2

Op sporza wordt het afgebeeld met een foto van Noa Lang :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

5 tot 7m blijkbaar. Te weinig.
Mwoah, 10 miljoen max er uit te halen en hij wou weg. Ga je hem houden met tegenzinen gratis laten gaan of sluit je het af als vrienden? uiteindelijk heeft hij maar 2-3 korte periodes gehad waar hij brcht wat er verwacht werd. Verder bleef hij relatief ondermaats eigenlijk.

Dit is geen transfer waar je hardball moet spelen imo.

Mwoah, 10 miljoen max er uit te halen en hij wou weg. Ga je hem houden met tegenzinen gratis laten gaan of sluit je het af als vrienden? uiteindelijk heeft hij maar 2-3 korte periodes gehad waar hij brcht wat er verwacht werd. Verder bleef hij relatief ondermaats eigenlijk.

Dit is geen transfer waar je hardball moet spelen imo.
Ik ben volledig akkoord met de redenering voor alle duidelijkheid. Ik gaf enkel aan dat ik het bedrag aan de lage kant vind. Het bedrag had imo meer richting de 10m mogen uitgaan ipv de 5m, maar ik snap ook dat ze hier niet op hun strepen staan. De interesse vanuit Spanje was daarvoor ook niet groot genoeg vermoed ik.

Grote schoenen om te vullen alleszins. Onyedika enorm onderschat vrees ik, we gaan die echt missen. Met welke rust die als 6 wegdraaide van druk zettende middenvelders, das nie normaal.
Grootste flop dat Barca ooit gehaald heeft. En dan een opstapclausule van 100 miljoen toen laten inzetten :laugh: Waar zaten die toen met hun gedachten.

Voor onze competitie weet ik het zo niet. Nadat die vertrokken is bij Barca, heb ik daar eigenlijk nooit nog iets van gehoord. Dus geen idee wat die zijn niveau nu is. Ik zie dat die zijn marktwaarde vorig seizoen zwaar is gestegen, maar de seizoenen daarvoor draaide dat toch vrij laag. Ik heb precies meer het gevoel om af te wachten

Grootste flop dat Barca ooit gehaald heeft. En dan een opstapclausule van 100 miljoen toen laten inzetten :laugh: Waar zaten die toen met hun gedachten.

Voor onze competitie weet ik het zo niet. Nadat die vertrokken is bij Barca, heb ik daar eigenlijk nooit nog iets van gehoord. Dus geen idee wat die zijn niveau nu is. Ik zie dat die zijn marktwaarde vorig seizoen zwaar is gestegen, maar de seizoenen daarvoor draaide dat toch vrij laag. Ik heb precies meer het gevoel om af te wachten
Die clausules zijn verplicht in Spanje, dus die zetten ze gewoon enorm hoog. Wilt voor de rest weinig zeggen.

Wist zelfs niet dat die bij Barca gezeten heeft.
Bedoelde vooral dat ie zijn tenen zal mogen uitkuisen om het niveau van Onyedika te halen.

Terug
Bovenaan