Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Eens benieuwd wat ze in Waregem gaan kopen, het moet de "spannendste" transferperiode zijn in jaren. Versterken sowieso op elke linie

Laatst bewerkt:
Anderlecht zou gesproken hebben met Bertaccini.
Dit voelt me weer zo'n Tom De Sutter verhaal in wording.
Goed op zondag in pintjes liga maar tijdens de week in de CL of EL wil je toch met ander gerief aan de start komen.
En om daar dan weer 4 of 5 miljoen aan te geven...

Kind van het huis, haalt nog een goed niveau, Belg en belangrijkst van al: gratis want het geld is op!
Ja, vooral dat laatste wrs? In een prime Antwerp zoals paar jaar terug (met alle respect) was/is dit toch middelmatige transfer

Ja, vooral dat laatste wrs? In een prime Antwerp zoals paar jaar terug (met alle respect) was/is dit toch middelmatige transfer
Lijkt me inderdaad geen transfer om voor de knikkers gaan te spelen. Maar zoals gezegd, met weinig geld zal het creatief zijn.

Het is in die zin dat ook niet begrijp dat Foulon naar Antwerp gaat als je een stap hogerop wil zetten. Straks halen ze ook Schoofs en Storm binnen.

Zou niet de eerste club zijn dat met een nieuw stadion een barslecht seizoen speelt. Essevee en Gent gingen hun al voor. Al.hadden/hebben die wel een betere financiële structuur

Voor dit seizoen waren de verwachtingen al getemperd als je kijkt naar onze transfers, volgend jaar zal dat niet anders zijn. In dat opzicht is de 5de plek eigenlijk een prima resultaat.

Voor dit seizoen waren de verwachtingen al getemperd als je kijkt naar onze transfers, volgend jaar zal dat niet anders zijn. In dat opzicht is de 5de plek eigenlijk een prima resultaat.
Goed genoeg om de trainer buiten te gooien na het behalve van PO. Wie in die kern heeft daar een rol in gehad? Toby, die openlijk kritiek gaf? Of andere (redenen)?

Goed genoeg om de trainer buiten te gooien na het behalve van PO. Wie in die kern heeft daar een rol in gehad? Toby, die openlijk kritiek gaf? Of andere (redenen)?
Ik denk dat de positie in het klassement daar minder mee te maken had, wel het zeer zwakke niveau na Nieuwjaar. En vooral de neerwaartse trend in zowel prestaties als spelniveau.

En indien de spelers nog volop achter De Roeck stonden was hij misschien niet ontslagen geweest maar daar weet ik het fijne ook niet van.

Terug
Bovenaan