Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Mag sowieso nog niet aantreden in de PL dus dan lijkt een extra seizoen in een tier 2 competitie wel prima. Nog wat extra matchen met Griekenland en de werkvergunning is binnen.

Prijs had van mij gerust x2 mogen zijn.
Eerst zien of het klopt hè. Sowieso moet die eerst nog body kweken om in de PL mee te kunnen. Nog een jaar in België is sowieso het beste.

maar allé, als er nu 1 positie is waar Anderlecht geen problemen had dan toch wel de keeper... zot dat ze daar hun geld aan gaan geven
Gaat naar het einde van zijn contract, gaat zijn laatste jaar in bij Luton, zal niet veel kosten. Enerzijds begrijp ik wat je zegt, anderzijds hebben we geen 2de doelman de naam waardig

ik snap er niks van, tenzij Coosemans weg wil natuurlijk
Die wilt alvast niet bijtekenen. Ik weet het fijne er ook allemaal niet van. Nu dat de keeperstrainer is vervangen door Proto en Verlinden; zal ook wel iets zeggen. Coosemans kwam heel goed overeen met diegene die ontslagen is.

Meestal proberen clubs vrij snel hun transfers te doen maar bij Club Brugge is er buiten Tresoldi precies nog niet te veel beweging wat imo een goede zaak is. Teken dat ze mss toch meer spelers kunnen houden dan verwacht.

Terug
Bovenaan