Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Meestal proberen clubs vrij snel hun transfers te doen maar bij Club Brugge is er buiten Tresoldi precies nog niet te veel beweging wat imo een goede zaak is. Teken dat ze mss toch meer spelers kunnen houden dan verwacht.
Bwa tis nog tot september. Daar kunt ge nu nog niet veel van zeggen. Zeker de grotere competities moet de carrousel nog beginnen

En het WK voor clubs moet ook nog beginnen. Sowieso kunnen transfers pas vanaf 01/07 officieel zijn

En het WK voor clubs moet ook nog beginnen. Sowieso kunnen transfers pas vanaf 01/07 officieel zijn
Transfers kunnen nu al officieel in orde gemaakt zijn. Maar de ingangsdatum is pas vanaf 01/07.

EDIT: Ik zie zelf dat de transferperiode in België dit jaar morgen al opent?

Meestal proberen clubs vrij snel hun transfers te doen maar bij Club Brugge is er buiten Tresoldi precies nog niet te veel beweging wat imo een goede zaak is. Teken dat ze mss toch meer spelers kunnen houden dan verwacht.
Interesse voor Onyedika, Ordonez, Jashari en De Cuyper - wat mogelijks voor allemaal "jackpot" zal zijn.
Ergens wil je ook wel die transfers (deels) afronden om dan pas vervangers te gaan benaderen omwille van "ze zijn nog niet weg" én "dat geld heb je zeker binnen".

Interesse voor Onyedika, Ordonez, Jashari en De Cuyper - wat mogelijks voor allemaal "jackpot" zal zijn.
Ergens wil je ook wel die transfers (deels) afronden om dan pas vervangers te gaan benaderen omwille van "ze zijn nog niet weg" én "dat geld heb je zeker binnen".
Als we efkes rekenen voor de quasi zekere vertrekkers, het zijn natuurlijk gissingen maar ik vermoed dat ze toch in die richting zullen zitten:

Jashari: 40 mln
Onyedika: 25 mln
Ordonez: 35 mln
De Cuyper: 25 mln
Jutgla: 15 mln

Das 140mln. :crazy:

Tja, dan kunt ge wel al eens de Champions League missen natuurlijk.

Vooral omdat hij nog maar een contract voor 1 jaar heeft zal de transfersom toch eerder beperkt zijn.

Welke zot betaalt er 15mil voor nen spits met 8 goals in de Belgische competitie, een spit die notabene amper in de basis stond 😂

Hoe dan ook jackpot voor Brugge, al hoop ik wel dat ze er een paar van kunnen houden tot in Augustus zodat ze zich hopelijk kunnen plaatsen voor de Champions League.

Bijlagen

• Screenshot_20250617_212414_TikTok.jpg
    Screenshot_20250617_212414_TikTok.jpg
    679,4 KB · Weergaven: 17
Simic is 28 miljoen waard? :unsure: Zag net de kop vna HLN artikel, maar kan het niet lezen, maar vanwaar komt die absurd hoge prijs voor hem plots? Kan iemand dat duiden?

Simic is 28 miljoen waard? :unsure: Zag net de kop vna HLN artikel, maar kan het niet lezen, maar vanwaar komt die absurd hoge prijs voor hem plots? Kan iemand dat duiden?
Dat komt van het Franse bureau CIES. Ik weet niet hoe die dingen berekenen, maar heb al vaker bedragen bij hun gelezen die nergens op slaan.

Heymans "eindelijk" officieel.
Een transfer waar ik wel een goed gevoel bij heb. Een werker, doelgericht, wat ervaring met onze competitie, ... We kunnen slechtere aanvallende back-ups hebben.

Terug
Bovenaan