Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn favoriete club van toen ie nog een kind was. Zijn ook foto’s van hem in San Siro als jong manneke. Dus dat sentiment zal ook zeker meespelen bij hem.Dan zou ik toch iets anders kiezen dan AC Milaan
Club heeft al geruime tijd eens gaan polsen ,maar geen interesse van hemWitsel stopt bij Atletico - zou die niet nog een jaartje terug in België komen voetballen?
Of ja, gezien zijn transfergeschiedenis is een jaar cashen in de zandbak waarschijnlijker![]()
17+3 met bonussen precies. Goeie aankoop, groot verlies voor ons. Maar vandeperre zal de plaats innemen. Laatste grote verstrekker zal ivanovic zijn vermoed ik. Dan gaan we weer rond de 50 miljoen in de kassa krijgen zonder amoura obviously.Noah Sadiki naar Sunderland voor 17 miljoen. Er vloeit nog 2 miljoen verder naar Anderlecht.
Puur uit eerlijke schaamte haal je die toch niet? En wat een signaal geef je ook aan de jeugd of supporters.Camara blijkbaar van Standard naar Anderlecht. Mooi ding weeral, 2 jaar geleden laten gaan omdat hij niet voldeed en er nu 4,5 miljoen aan geven. Jongens toch , wat een beleid
Camara blijkbaar van Standard naar Anderlecht. Mooi ding weeral, 2 jaar geleden laten gaan omdat hij niet voldeed en er nu 4,5 miljoen aan geven. Jongens toch , wat een beleid
Bwa alles is een versterking tegenover vorig seizoen. Zeker op de backsEn van wat ik heb gezien afgelopen seizoen ook niet meteen een versterking
Waaw zeg, de volle 2 miljoen.Noah Sadiki naar Sunderland voor 17 miljoen. Er vloeit nog 2 miljoen verder naar Anderlecht.
Dat weten we ondertussen al wel. Dat moet je niet elke 5 posts herhalenWaaw zeg, de volle 2 miljoen.
Gelukkig gaven we de sleutels van de club aan 2 Denen die totaal niet wisten waar ze mee bezig waren.
Kan nochtans niet genoeg herhaald worden …Dat weten we ondertussen al wel. Dat moet je niet elke 5 posts herhalen
Mijn advies wordt niet in de wind geslagen! 12 goals minimum, minstens in de buurt van plaats 6 als ze nu ook nog een extra versterking in het middenveld vinden.hohoho @Marsu aka Nostradamus.
Een jaar deftig presteren in die ploeg en hij heeft de volgende clubs ook uit te kiezen. En heeft 38 matchen om zich te tonen ipv 8. Is nog maar 20j heIs dat nu niet jammer, ik word nu niet echt jammer van Sunderland. Een jaar knallen in de Champion’s League en die kan toch naar een mooiere club.
Vooral het modder smijten naar de speler is echt zo onrespectvol. Ik zie de Antwerpsupporters dan ook zwaar uithalen naar bestuur en steun uitspreken voor Bataille.Zuiver amateurisme bij ons.
De optie in het contract van Bataille werd te laat verlengd (eind maart i.p.v. februari) waardoor men erachter kwam dat Bataille eigenlijk een vrije speler was. Hij wou graag bijtekenen maar dan voor meerdere jaren.
Ook triestige communicatie.
Ik zou Bataille zijnde ook wel mijn manager ontslaan. Da's die zijn f*cking job toch?Zuiver amateurisme bij ons.
De optie in het contract van Bataille werd te laat verlengd (eind maart i.p.v. februari) waardoor men erachter kwam dat Bataille eigenlijk een vrije speler was. Hij wou graag bijtekenen maar dan voor meerdere jaren.
Ook triestige communicatie.