Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Ik zou Bataille zijnde ook wel mijn manager ontslaan. Da's die zijn f*cking job toch?
Lijkt me vooral een Antwerp probleem te zijn.

Het voordeel voor Bataille dat ie kan gaan en staan waar ie wil en een mooie sign bonus kan krijgen. Well played door zijn manager :D

Mooie stap hogerop voor beiden.
Voor Meijer toch niet echt?
Vind dit een vreemde transfer eigenlijk. MDC "eindelijk" weg, dus ligt de baan open voor Meijer en gaat ie zelf ook weg terwijl die voor mij basis mag zijn, als ie tenminste fit blijft, dat is mss de reden, dunno

Seys op de linksback dan? Zijn positie van bij de jeugd, maar voor de Duivels had ik'm toch liever op rechts bij Club gehouden.
Seys is van nature inderdaad een linksback dus lijkt me logisch dat hij de switch gaat maken. Zeker gezien we bij Club ook nog Sabbe hebben rondlopen.

Wat de Duivels betreft: We zullen zien hoe Sabbe zich nog gaat ontwikkelen en we hebben daar mogelijks ook nog de piste Boey nu. Uiteindelijk wil je toch gewoon spelers op hun natuurlijke positie uitspelen. Bij gebrek aan alternatieven kan Seys daar uiteindelijk ook nog gewoon uit te voeten.

En wie weet staat er binnen de kortste keren weer een nieuw talent op met nog meer potentieel als rechtsback.

Vind dit een vreemde transfer eigenlijk. MDC "eindelijk" weg, dus ligt de baan open voor Meijer en gaat ie zelf ook weg terwijl die voor mij basis mag zijn, als ie tenminste fit blijft, dat is mss de reden, dunno
Feyenoord geeft hem een langer contract en bij Club twijfelen ze terecht of hij ooit nog eens lang blessurevrij gaat blijven. Blijft jammer want heel goeie LB/LW

Lijkt me vooral een Antwerp probleem te zijn.

Het voordeel voor Bataille dat ie kan gaan en staan waar ie wil en een mooie sign bonus kan krijgen. Well played door zijn manager :D
Was een fout door Antwerp, normaal moeten optie altijd voor eind maart gelicht worden wat ze ook gedaan hebben bij Bataille. Nu blijkt in Bataille zijn contract, mogelijk door een vergissing bij het opstellen, dat het bij hem voor eind februari moest. Zowel de club als Bataille was dit niet opgevallen en zolang zijn contract nog liep tot 30/06 was er ook geen probleem. Op 2 juli speelt Antwerp een oefenmatch en willen ze Bataille op het blad zetten en is er via de voetbalbond gemeld geweest dat hij geen Antwerpspeler meer is. Antwerp wilt Bataille dan een contract geven van 1 jaar, zelfs met een kleine loonsverhoging (waarschijnlijk dezelfde voorwaarden bij het lichten van de optie) maar daar gaat zijn entourage niet op in, ze willen een langer contract wat Antwerp niet geeft.
Stom van Antwerp dat ze die fout maken, kostelijk maar kan gebeuren.
Hun communicatie daarna was onprofessioneel.

Hij was einde contract volgend jaar en wou niet bijtekenen.

Meijer en De Cuyper zouden weg zijn.
Feyenoord en Brighton.
Tenzij Feyenoord veel neerlegt is dat een slechte zet. Seys staat klaar maar Meijer is een meer dan degelijke optie/doublure met een echte linkerpoot.

Nu moet je dat type weer gaan zoeken en het is niet de beste moment om Meijer te verkopen imo. Maar goed, de lokroep van Feyenoord zal ook wat betekenen.

Onyedika zou akkoord hebben met West Ham. Transfersom boven de 30 miljoen euro. Club Brugge heeft veel geld, maar vooral nog veel meer werk. Ze zullen nu toch ook inkomend moeten beginnen handelen, anders worden die voorrondes een moeilijk verhaal.

Tenzij Feyenoord veel neerlegt is dat een slechte zet. Seys staat klaar maar Meijer is een meer dan degelijke optie/doublure met een echte linkerpoot.

Nu moet je dat type weer gaan zoeken en het is niet de beste moment om Meijer te verkopen imo. Maar goed, de lokroep van Feyenoord zal ook wat betekenen.
6.5 miljoen voor meijer.

Onyedika zou akkoord hebben met West Ham. Transfersom boven de 30 miljoen euro. Club Brugge heeft veel geld, maar vooral nog veel meer werk. Ze zullen nu toch ook inkomend moeten beginnen handelen, anders worden die voorrondes een moeilijk verhaal.
Reis is in principe de vervanger van Onyedika toch?

Niettemin klopt het wel wat je zegt. We hadden vorig jaar dan ook intrinsiek misschien wel onze beste (basis) ploeg in jaren, helaas niet (volledig) kunnen verzilveren.

Talbi wellicht naar sunderland men spreekt over 20 miljoen.
We zullen op ne zak geld zitten hopelijk trekken ze dan wel de juiste spelers aan.
Ajax heeft na hun goede CL ook bakken geld gekregen en kijk waar ze nu staan...

Talbi wellicht naar sunderland men spreekt over 20 miljoen.
We zullen op ne zak geld zitten hopelijk trekken ze dan wel de juiste spelers aan.
Ajax heeft na hun goede CL ook bakken geld gekregen en kijk waar ze nu staan...
Dat is waar, maar dat is niet gebeurd na dat geweldige CL jaar. Eigenlijk heeft Ajax het elke keer weten op te vangen. Het keerpunt is geweest toen Overmars en Ten Hag vervangen moest worden. Beiden zijn dramatisch opgevolgd helaas.

Er was al een tijdje sprake van, maar niet de slimste zet van Talbi vind ik. Heeft nog niet eens een volledig jaar (basis) gespeeld en waar ie dat wel was zeker ook niet altijd geweldig.
Zag/zie daar wel wat in, daar niet van, maar wel vroeg voor deze stap.

Er was al een tijdje sprake van, maar niet de slimste zet van Talbi vind ik. Heeft nog niet eens een volledig jaar (basis) gespeeld en waar ie dat wel was zeker ook niet altijd geweldig.
Zag/zie daar wel wat in, daar niet van, maar wel vroeg voor deze stap.
Vind ik ook op basis van 2a 3 goede wedstrijden, nadien is hij ook weggezakt mede door zijn blessure dat wel.

Die avond in de CL van Talbi zal ik niet snel vergeten. Maar lijkt mij zo'n veel te vroege transfer voor die kerel.

Club moet een heel elftal kopen als iedereen die genoemd wordt effectief vertrekt: De Cuyper, Ordonez, Meijers, Nielsen, Jashari, Onyedika, Talbi, Jutgla, Skoras, Tzolis. Doe er een keeper bij en je hebt een volwaardig elftal :lol:

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan