Transferthread 2025-2026 (Binnenland)

Club heeft delegatie van AC Milan wandelen gestuurd met de boodschap Jashari is niet te koop.
Jashari zelf heeft overigens geen enkel probleem ermee om nog een seizoen te blijven. Wat een baas.
Het is natuurlijk nog lang, als er een club 50-60m neer wilt leggen dan kan je hem niet houden natuurlijk, maar zo ver zijn we nog niet.

💣💣💣 :rofl:

Als er geld in het spel is, hebben voetballers altijd problemen.

"hij hypothikeert zijn eigen carrière"
"Milan zou beter het bod intrekken, want dan gaat die dat bij Milan ook doen"

Kijk, ik ga niet onnozel doen. Dat zijn uitspraken die ik ook al gedaan heb over spelers van mijn ploeg. Dus ik snap de gedachtengang. Maar de realiteit is dat andere ploegen zich daar geen hol in boeien. Iedereen denkt "bij ons is het anders". Ook wij in België hebben al spelers elders weggehaald die moeilijk hebben gedaan.

Milan heeft het bod toch al 2 keer omhoog gebracht? Dus dit is toch niet meer het eerste het beste bod? Ze gaan ook niet blijven stijgen. Het bod ligt nu al hoger dan zijn marktwaarde. Als ik in de schoenen van Jashari zou staan, zou ik het nu toch ook zo gaan spelen. Want op den duur is het gewoon hebzucht van de club en gunnen ze jou geen transfer. Ik zou er dan persoonlijk ook niet vrolijk van worden en dan ga je naar een oorlog met je speler, waar niemand beter van gaat worden.

Als dit een bod zou zijn dat een pak lager ligt dan zijn marktwaarde, zou ik jou zeker begrijpen. Maar dat is hier niet het geval
Het is toch al lang duidelijk dat Milan en Club er gaan uitkomen... Met CDK was het net een identieke dans.

Mogelijks wel exact de reden waarom Club die (nog) ten gelde wil maken - en nu dat publiek gekend is, mag je dat al bijna vergeten :shutup:
Als ik het zo lees is hij wel door de medische keuring geraakt, maar verre van wedstrijdfit. En Feyenoord wilt iemand die er meteen staat om de voorrondes van de CL aan te vatten. Ergens wel logisch dat die nog niet helemaal op wedstrijdfit zou staan na zo lange afwezigheid. Maar snap Feyenoord ook wel. Als je 6 miljoen geeft aan een speler, verwacht je daar wel snel rendement van

Als ik het zo lees is hij wel door de medische keuring geraakt, maar verre van wedstrijdfit. En Feyenoord wilt iemand die er meteen staat om de voorrondes van de CL aan te vatten. Ergens wel logisch dat die nog niet helemaal op wedstrijdfit zou staan na zo lange afwezigheid. Maar snap Feyenoord ook wel. Als je 6 miljoen geeft aan een speler, verwacht je daar wel snel rendement van
De heeft wel nog gespeeld in de PO's, dus tis niet dat die niet wedstrijdfit was althans.
Ok, toen nog niet volledige matchen, maar die zal wel niet stil gezeten hebben tijdens het tussenseizoen zou ik denken. Lijkt me straf dat die niet wedstrijdfit zou geraken binnen een (kleine?) maand?

De heeft wel nog gespeeld in de PO's, dus tis niet dat die niet wedstrijdfit was althans.
Ok, toen nog niet volledige matchen, maar die zal wel niet stil gezeten hebben tijdens het tussenseizoen zou ik denken. Lijkt me straf dat die niet wedstrijdfit zou geraken binnen een (kleine?) maand?
Ja ik weet het niet hè. Dat is wat ik lees bij Nederlandse media. Voort zelfde geld is die gewoon niet door de medische keuring geraakt, en geven ze het zo maar een draai om Club en de speler niet in slecht daglicht te zetten.

Ja ik weet het niet hè. Dat is wat ik lees bij Nederlandse media. Voort zelfde geld is die gewoon niet door de medische keuring geraakt, en geven ze het zo maar een draai om Club en de speler niet in slecht daglicht te zetten.
Oe, ge weet het niet? :lol:

Neen serieus, ja mogelijks wel, kan ook zijn om de prijs te drukken uiteraard.

"hij hypothikeert zijn eigen carrière"
"Milan zou beter het bod intrekken, want dan gaat die dat bij Milan ook doen"

Kijk, ik ga niet onnozel doen. Dat zijn uitspraken die ik ook al gedaan heb over spelers van mijn ploeg. Dus ik snap de gedachtengang. Maar de realiteit is dat andere ploegen zich daar geen hol in boeien. Iedereen denkt "bij ons is het anders". Ook wij in België hebben al spelers elders weggehaald die moeilijk hebben gedaan.

Je stelt mijn post hier wel fout voor hé. Mijn post was als reactie op spelers die na een afgesprongen transfer het daarna laten hangen. Dan hypothekeer je je kansen op terug een grote ploeg die komt aankloppen het volgende seizoen ja.

Oe, ge weet het niet? :laugh:

Neen serieus, ja mogelijks wel, kan ook zijn om de prijs te drukken uiteraard.
Komt letterlijk uit die link van hier eerder

Meijer heeft de medische testen goed doorlopen, maar na een jaar waarin hij bij Brugge weinig heeft gespeeld, is er bij de medische staf twijfel of Meijer al begin augustus helemaal inzetbaar kan zijn, als Feyenoord de belangrijke wedstrijden in de derde voorronde van de Champions League gaat spelen. Feyenoord heeft daarop aangegeven een linksback te willen aantrekken, die direct voor de volle honderd procent inzetbaar is en heeft daarom besloten af te zien van de transfer.
Dus door de medische testen geraakt maar nog niet wedstrijdfit om in augustus meteen 100% er te staan

Je stelt mijn post hier wel fout voor hé. Mijn post was als reactie op spelers die na een afgesprongen transfer het daarna laten hangen. Dan hypothekeer je je kansen op terug een grote ploeg die komt aankloppen het volgende seizoen ja.

Die had ik ook wel voor ogen, hoor. Andere ploegen denken "Bij ons komt die gewoon boven water".

Nu, ik geloof ook niet dat er veel spelers zijn die dat doen. Even misschien uit teleurstelling (Onuachu kon dit goed) en daarna staan die er weer.

Die had ik ook wel voor ogen, hoor. Andere ploegen denken "Bij ons komt die gewoon boven water".

Nu, ik geloof ook niet dat er veel spelers zijn die dat doen. Even misschien uit teleurstelling (Onuachu kon dit goed) en daarna staan die er weer.
De interesse voor een speler gaat - altijd - groter zijn na een succesvol seizoen. Dubbel wanneer die speler opeenvolgende succesvolle seizoenen speelt. Uiteraard heb je altijd clubs die azen op goedkopere gokjes, maar dat zijn meestal niet de echt grote clubs waar je als speler van droomt, dus de stelling blijft wel staan: als speler is de kans gewoon groot dat je jezelf in de voet schiet door een heel seizoen te mokken en er niet meer voor te gaan (zeker wanneer je nog een langdurig contract hebt). Het risico ligt niet alleen bij de club die de transfer tegenhoudt. Voor hetzelfde geld reageert de club dan door je een heel seizoen te benchen, en mag je blij zijn dat het volgende seizoen je nog een transfer naar een middenmotor versiert in plaats van naar een topclub. De club riskeert kapitaalvernietiging, de speler riskeert carrièrekansen.

Wel goede speler, brengt ook wel wat drive met zich mee. Maar was dat geen lastpakje in de kleedkamer?

Deed af en toe een beetje lastig misschien, maar over het algemeen gezien lag die wel deftig in de groep en heeft die niet echt veel of grote problemen veroorzaakt. Vindt van zichzelf wel dat hij beter is dan hij daadwerkelijk is.

Terug
Bovenaan