Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

Met Yann Sikorski nog een tweede CV voor de U23 gehaald, na Daan Braspennings, deze keer bij Charleroi. Achttien, op zijn zestiende gedebuteerd voor de U23.

Geruchten over Hayen en Burnley. Er zouden al contacten geweest zijn, maar wat er gaat gebeuren is nog geen zekerheid.

Wel heel vies. In samenspraak met hem is onze hele staf aangepast, zijn spelers in een C-kern gegooid, afgesproken met wie verder gegaan wordt en wie niet. En dan dit.... Ik verwacht gezien wat ik al een hele tijd hoor dat de vervanger weggeplukt gaat worden bij een PO1 ploeg.

Laatst bewerkt:
Wel heel vies. In samenspraak met hem is onze hele staf aangepast, zijn spelers in een C-kern gegooid, afgesproken met wie verder gegaan wordt en wie niet. En dan dit.... Ik verwacht gezien wat ik al een hele tijd hoor dat de vervanger weggeplukt gaat worden bij een PO1 ploeg.
De Mil of Vanderbiest? Vrancken is weg; Leko gaat dat nooit doen, Anderlecht net zelf begonnen met een onbekende nieuwe coach , Hubert zal wel blijven bij Union zeker

Nuja beter nu dan in augustus zeker. Nu is er nog wel tijd

De Mil of Vanderbiest? Vrancken is weg; Leko gaat dat nooit doen, Anderlecht net zelf begonnen met een onbekende nieuwe coach , Hubert zal wel blijven bij Union zeker

Nuja beter nu dan in augustus zeker. Nu is er nog wel tijd

De Mil of Hubert. Hubert heeft effectief gesproken met De Condé voor Hayen kwam. Hubert zou zich minder thuis voelen in het keurslijf waar ge als Union coach wel in moet passen. Maar voor mij moet dat niet, want zonder dat keurslijf is dat maar een zeer "mid" coach.

Hayen zou ondertussen de spelersgroep al geïnformeerd hebben over zijn vertrek.

De Mil of Hubert. Hubert heeft effectief gesproken met De Condé voor Hayen kwam. Hubert zou zich minder thuis voelen in het keurslijf waar ge als Union coach wel in moet passen. Maar voor mij moet dat niet, want zonder dat keurslijf is dat maar een zeer "mid" coach.

klopt

Veel sterkte als het Hubert wordt.

Hij zal echt niet graag thuis zijn...

Hopen op Van Bommel of Guardiola, die is ook nog vrij.

Als een Championship club komt aankloppen, moet je als coach niet twijfelen. Kan een springplank zijn naar hogerop. Burnley krijgt als zakker een gouden parachute en maakt veel kans om terug op te gaan. Kijk ook naar Clement wat die daar heeft zitten toveren bij Norwich. Van een degradatieplaats in november naar, op één overwinning na, playoffs gespeeld.

De Cat naar Hoffenheim zal er komen; bedrag zal tussen de 20 en 25 miljoen liggen:

Volgens onze informatie biedt Hoffenheim op dit moment een vast bedrag van 20 miljoen euro voor De Cat, exclusief bonussen. Anderlecht probeert de prijs op te drijven en wil een vast bedrag van 25 miljoen euro en een percentage op een eventuele doorverkoop.
De kloof tussen vraag en aanbod moet nog worden gedicht. Een akkoord is er op dit moment nog niet, maar de verwachting is dat het er snel zal komen.

De Cat tekent zijn contract bij Hoffenheim ten vroegste op 19 juli, de dag van zijn achttiende verjaardag. © Photo News
De overeenkomst zal ten vroegste op 19 juli officieel worden ondertekend. Die dag viert De Cat zijn 18de verjaardag en vervalt de beperking op de contractduur die van toepassing is op minderjarige voetballers. Vóór de 18de verjaardag kan slechts een contract voor drie seizoenen worden ondertekend.

Als Hayen dat doet is dat een vuile naaier.
Waarom? Ok, Genk heeft hem opgepikt, maar als de eerste drie matchen van het seizoen slecht zijn ligt hij ook gewoon buiten zonder boe of ba.

Trainers zijn wegwerpproducten voor clubs, ze hebben gewoon gelijk dat ze omgekeerd dezelfde mentaliteit hebben tbh.

Waarom? Ok, Genk heeft hem opgepikt, maar als de eerste drie matchen van het seizoen slecht zijn ligt hij ook gewoon buiten zonder boe of ba.

Trainers zijn wegwerpproducten voor clubs, ze hebben gewoon gelijk dat ze omgekeerd dezelfde mentaliteit hebben tbh.
Ik heb gewoon even uit emotie gereageerd. Mij boeit het eigenlijk niet meer. Ik ken de voetbalwereld ondertussen met ouder worden.

Terug
Bovenaan