Daar gaat Anderlecht nooit mee akkoord gaan.Een deal maken voor 10 miljoen ofzo met goede afspraken over percentage op moment van doorverkoop.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar gaat Anderlecht nooit mee akkoord gaan.Een deal maken voor 10 miljoen ofzo met goede afspraken over percentage op moment van doorverkoop.
Zijn bedragen die toch worden betaald aan zulke spelers. Zijn marktwaarde is trouwens gestegen naar 27 miljoen. Dus zo lachwekkend vind ik dat toch niet. Dus proberen zou ik ook doen. Als er niks uit de bus komt, kan er nog bijgetekend worden25 miljoen voor iemand met één jaar contract die eigenlijk nog maar net komt kijken, da's toch wel heel optimistisch![]()
Allemaal leuk en wel die marktwaardes, maar de belangrijkste factor is toch zijn eenjarig contract.Zijn bedragen die toch worden betaald aan zulke spelers. Zijn marktwaarde is trouwens gestegen naar 27 miljoen. Dus zo lachwekkend vind ik dat toch niet. Dus proberen zou ik ook doen. Als er niks uit de bus komt, kan er nog bijgetekend worden
Je weet natuurlijk niet welke afspraken er zijn gemaakt met De Cat.Allemaal leuk en wel die marktwaardes, maar de belangrijkste factor is toch zijn eenjarig contract.
Je kan dan wel inderdaad proberen als Anderlecht zijnde, maar als De Cat helemaal niet wil bijtekenen, dan loopt die volgend jaar gewoon gratis de deur uit. Dus of je dan Anderlecht-zijnde dat risico wil nemen, ik denk toch eerder van niet.