Slayer_Kev666
Well-known member
Ben ik ook van overtuigd, maar als ze terecht zijn dan zijn ze terechtEnig verschil met Union gaat zijn dat die nu wel de gele en rode kaarten gaat krijgen wss. Zie je zo gebeuren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik ook van overtuigd, maar als ze terecht zijn dan zijn ze terechtEnig verschil met Union gaat zijn dat die nu wel de gele en rode kaarten gaat krijgen wss. Zie je zo gebeuren

Want hoeveel heeft VDH er gekregen?Enig verschil met Union gaat zijn dat die nu wel de gele en rode kaarten gaat krijgen wss. Zie je zo gebeuren
Burgess is wel nog een paar gradaties erger.Want hoeveel heeft VDH er gekregen?
Bij ons weer ne nieuwkomer. Iedere dag echt
Nu Darius Olaru. 28 jarige aanvallende middenvelder van Steau Boekarest. Was daar 6 seizoenen actief.
Waarschijnlijk vervanger van El Hadj
Speelde lang geleden wel goede matchen bij Cercle, good times.Giulian Biancone zou naar Anderlecht trekken
@Général Zantas : KVK zou interesse hebben in Ken Masui. Aanrader?

Ze zijn de filmpjes al aan het maken in Anderlecht shirt, dus zal niet lang meer duren.Giulian Biancone zou naar Anderlecht trekken
Speelt centraal of rechtsback, mislukt bij Nottingham door een zware knieblessure, bij Olympiakos Champions League gespeeld maar na de winterstop op de bank verzeild geraakt. Ik denk sowieso wel een upgrade tov Hey en Kana.Ze zijn de filmpjes al aan het maken in Anderlecht shirt, dus zal niet lang meer duren.
Iemand die hem wat kan inschatten?
heeft goede matchen gespeeld bij Cercle toen hij nog groen was achter zijn oren. Heel veel inzet en liep wel heel vaak de flank af. Heel veel duelkracht (leek halve rugby speler). Niet super verfijnd in techniekZe zijn de filmpjes al aan het maken in Anderlecht shirt, dus zal niet lang meer duren.
Iemand die hem wat kan inschatten?
Kreeg letterlijk het bericht van Club dat er geen toekomst was voor hem in de 1ste ploegGoemaere naar Standard. Wel zonde dat die 0 kansen gekregen heeft bij de eerste ploeg, toch 4 jaar kapitein geweest van Club NXT.
Je moet wel heel slecht zijn als je een downgrade van Hey bentSpeelt centraal of rechtsback, mislukt bij Nottingham door een zware knieblessure, bij Olympiakos Champions League gespeeld maar na de winterstop op de bank verzeild geraakt. Ik denk sowieso wel een upgrade tov Hey en Kana.

Raar dat ze aan Sandra en Audoor dan wel zo hard vasthouden terwijl die imo niet het niveau hebben om een meerwaarde te zijn.Kreeg letterlijk het bericht van Club dat er geen toekomst was voor hem in de 1ste ploeg
Bij Anderlecht verschiet ik van niks meer!Je moet wel heel slecht zijn als je een downgrade van Hey bent![]()
Kreeg letterlijk het bericht van Club dat er geen toekomst was voor hem in de 1ste ploeg
Staat ook op mijn wishlist voor OHL moest Verlinden vertrekken.@Général Zantas : KVK zou interesse hebben in Ken Masui. Aanrader?