Transferthread 2026 - 2027 (Binnenland)

100% zeker dat die faalt, zet ik nu al geld op. Quote mij maar opt einde vant jaar.
Mijn neef is een Club volger. Die zegt dat Club deze ook volgde toen die bij Pilzen speelde, maar door de problematiek aan die zijn beide knieën beslist hebben om er af te blijven. Blijkbaar is er een grote kans op het scheuren van de achterste kruisbanden, als je uw voorste al eens hebt afgescheurd. Nu ben zelf geen dokter dus weet niet of dat klopt.

Mijn neef is een Club volger. Die zegt dat Club deze ook volgde toen die bij Pilzen speelde, maar door de problematiek aan die zijn beide knieën beslist hebben om er af te blijven. Blijkbaar is er een grote kans op het scheuren van de achterste kruisbanden, als je uw voorste al eens hebt afgescheurd. Nu ben zelf geen dokter dus weet niet of dat klopt.
Medische controle bij Genk is toch een stuk lakser als dit klopt, na de eerdere farce die ze hadden met Oh bij zijn afgesprongen transfer naar Stuttgart

Medische controle bij Genk is toch een stuk lakser als dit klopt, na de eerdere farce die ze hadden met Oh bij zijn afgesprongen transfer naar Stuttgart
8714ee66-d34e-4f5a-97be-0fa1c210a3e2.jpeg

Goh, allemaal relatief natuurlijk. Boniface had zijn kruisbanden ook twee keer gescheurd, en daar heeft Union ook doodleuk 6M voor neergelegd toen.

In other news, nog een gratis winger op weg naar Leuven en net zoals bij Lawrence steken we wat grotere clubs de loef af. En nog beter, we gaan er mogelijk in slagen om Ikwuemesi te verkopen aan Derby. Voor 4 miljoen. :lol:

Na Erenbjerg naar Genk voor 5,5M nu Opuku naar Swansea voor 6,5M

Laatste seizoenen toch al mooi winst gedaan, nu terug andere zoeken/inpassen

Verschaeren is ook zo iemand die momenteel blijft hangen in zijn ontwikkeling. Niets tegen die jongen, maar binnen 3 jaar voetbalt ie gewoon bij KV Kortrijk ofzo.
Mijn post uit 2021 komt met enige vertraging dan misschien toch nog uit. Verschaeren nog steeds zonder club momenteel. Go Kortrijk!

Terug
Bovenaan