Transferthread 2026-2027 (Buitenland)

Duranville voor 5 miljoen naar Lyon. Dat wordt ook niks meer.
Laten we zulke grote uitspraken toch nog even achterwege halen. :)

Hopelijk vooral eens een volledig seizoen fit. Lyon wss niet de ideale keuze, daar ben ik het wel mee eens.

Wel echt zonde. Was imo een groter talent dan Doku. Die Neerpede generatie toch ferme klappen gehad. Butera 2 jaar geblesseerd, Bounida die voor Marokko koos.

Fabrizio bericht dat er clubakkoord is om Trossard naar Besiktas te halen. Nog geen akkoord van de speler.
Na zo’n sterk WK ga je toch (nog) niet naar de Superlig ..

Laten we zulke grote uitspraken toch nog even achterwege halen. :).
Kom op, werd bij 2 matchen bij Anderlecht door jullie allemaal de hemel in geprezen, het nieuwe wonderkind.

X aantal seizoenen later naar Lyon voor een symbolisch bedrag. En dan gebeurt er exact hetzelfde op deze moment met De Cat en mag niemand er nuance bij plaatsen.

Eerst 2 goede volledige seizoenen spelen en we spreken nog eens.

Fabrizio bericht dat er clubakkoord is om Trossard naar Besiktas te halen. Nog geen akkoord van de speler.
Na zo’n sterk WK ga je toch (nog) niet naar de Superlig ..
Voor 7 miljoen per jaar. Ik zou het ook doen.

Kom op, werd bij 2 matchen bij Anderlecht door jullie allemaal de hemel in geprezen, het nieuwe wonderkind.

X aantal seizoenen later naar Lyon voor een symbolisch bedrag. En dan gebeurt er exact hetzelfde op deze moment met De Cat en mag niemand er nuance bij plaatsen.

Zeg ik ergens dat niemand nuance mag plaatsen?

Zeggen dat het sowieso niets meer wordt, dát is nog altijd iets anders. Alsof ik niet zie dat het niet goed gaat met zijn carrière. :sarcastic:

Is wss het grootste talent dat Neerpede kon produceren. Echt zonde van die blessures.

Dat was tot dan idd het grootste talent. Maar een Bounida en Duranville waren gewoon nog grotere talenten.

Goed ja, Musonda het mooiste bewijs dat je maar weinig met al dat talent bent als je lijf het topvoetbal niet aankan, of je gewoon pech hebt met een paar zware blessures.
Is Duranville ook niet wat naar de uitgang begeleid omdat er liquide nodig was?

De Cat heeft een heel seizoen meegedaan en was bij de beteren, Duranville heeft dat nooit gedaan.. Ze kregen er ook 17 Miljoen voor ofzoiets..

Sean Steur van Ajax naar Newcastle.

Groot talent, maar toch een bizarre transfer.

Jammer, maar wel extra poen voor Cruyff.

Terug
Bovenaan