Transferthread 2026-2027 (Buitenland)

Wilcao

Well-known member
Crowdfunder FE
Nieuwe opportuniteiten voor het nieuwe seizoen in het buitenland.

Alvast wat aankondigingen voor het nieuwe seizoen. Al een aantal spelers en coaches die hun club gaan verlaten. Carvajal en Alaba (Real Madrid), Lewandowski (Barcelona), Guardiola (City). Daarnaast gaat Xabi Alonso Chelsea coachen komend seizoen en gaat Slot zijn dramatisch seizoen overleven? Bij Ajax staat Michel (Girona) hoog op de lijst om de nieuwe coach te worden. En wie gaat profiteren van zijn sterk WK, om vervolgens een toptransfer te maken en uiteindelijk volledig te mislukken?

Ik verwacht veel verschuivingen!

Here we go!

De Cat wordt bij Leverkussen genoemd.
Typo's kunnen toch vreemde zinnen leiden, daar weet ik alles van.

Afgezien daar van lijkt Leverkusen niet de beste richting. Hjulmand gaat daar binnenkort buitengezwierd gooien, dus waar komt ge dan terecht? Gaat op deze manier gewoon een Vermeeren 2 worden (i.e. te veel moeten krasselen voor speelminuten)

Van de club, Anderlecht, begrijp ik het dat je hem ten gelde wil maken. Van de speler echter niet, speel eerst eens 2 a 3 topseizoenen en laat iets zien in Europa voor je die stap zet.

Benieuwd welke middelmatige speler drie goals scoort op het WK en voor 150M naar Chelsea gaat.
Fernandez-Pardo!

Van de club, Anderlecht, begrijp ik het dat je hem ten gelde wil maken. Van de speler echter niet, speel eerst eens 2 a 3 topseizoenen en laat iets zien in Europa voor je die stap zet.
Eigenlijk zou die inderdaad gewoon nog in België moeten blijven. Nog wat rijpen in de JPL en in Europa. Het is niet dat die nu al 'te groot' is voor de Belgische competitie, zeker niet.

Maar ja, Anderlecht is geen stabiele club momenteel. Dus dan is het ook afwachten of hij volgend jaar niet verder kopje ondergaat met de hele ploeg.

Als hij toch weg gaat, is het te hopen dat hij een zeer goed project vindt. Dat zal dan een grote club moeten zijn die hem meteen stalt bij een kleinere club. Anders gaat Anderlecht er ook niet veel meer voor vangen.

Ik denk dan toch meteen aan een Arthur Vermeeren scenario. Die zijn carrière is ook helemaal terug naar af. Die zal binnenkort misschien moeten terugkeren naar België/Nederland of ergens tegen de degradatie moeten gaan vechten, als het zo verder gaat.

Laatst bewerkt:
Nja dan moet Anderlecht ook wel Europees spelen ipv er in de voorrondes uit te gaan

Steekt er bij een zwalpend rsca bovenuit, maar zou bij Club zelfs niet in de basis staan.
Als jonge ket best bijtekenen en wat progressie proberen maken, het buitenland komt wel

Ja bon. Kan je ook over Doku zeggen, en die kwam er uiteindelijk ook met zijn talent.

Ieder geval is anders, iedere situatie is anders. Soms is vertrekken de foute keuze, soms blijven. Zolang men voor een deftig project kiest, met een sportief plan, kan ik zulke keuzes perfect begrijpen. Zolang men maar niet naar Chelsea trekt. :)

Doku ging ook maar naar Rennes, Vermeeren ging direct naar Atletico. Dat was gewoon een veel te grote stap.

Zelfs een generationeel wereldtalent als De Bruyne nam een te grote stap van Genk naar Chelsea indertijd.

Het zijn er maar heel erg weinig gegeven om op die leeftijd al zo'n stap te kunnen zetten.

Moeilijke situatie voor De Cat. Hij is één van de grootste talenten op onze velden, maar het huidige Anderlecht is niet goed voor zijn ontwikkeling. Maar Anderlecht gaat begrijpelijk willen cashen op hun goudhaantje, maar de clubs die het best zijn voor zijn ontwikkeling gaan waarschijnlijk niet de hoofdprijs willen/kunnen betalen. Ben benieuwd wat gaat gebeuren.

Moeilijke situatie voor De Cat. Hij is één van de grootste talenten op onze velden, maar het huidige Anderlecht is niet goed voor zijn ontwikkeling. Maar Anderlecht gaat begrijpelijk willen cashen op hun goudhaantje, maar de clubs die het best zijn voor zijn ontwikkeling gaan waarschijnlijk niet de hoofdprijs willen/kunnen betalen. Ben benieuwd wat gaat gebeuren.
Hij kan natuurlijk ook vragen om uitgeleend te worden bij de nieuwe club he. Als we naar een recent talent kijken denk ik bv aan Penders. Die is van Chelsea, maar heeft respectievelijk al goeie seizoenen gedraaid op uitleenbasis bij Genk en Strasbourg. Dat kan ook een pad zijn die De Cat kan bewandelen.
Grote clubs die De Cat halen zouden dat ook in overweging nemen imo.

Hij kan natuurlijk ook vragen om uitgeleend te worden bij de nieuwe club he. Als we naar een recent talent kijken denk ik bv aan Penders. Die is van Chelsea, maar heeft respectievelijk al goeie seizoenen gedraaid op uitleenbasis bij Genk en Strasbourg. Dat kan ook een pad zijn die De Cat kan bewandelen.
Grote clubs die De Cat halen zouden dat ook in overweging nemen imo.
Zeker. Is ook een optie, maar ergens zit je dan wel al vast bij een grote club en is de vraag of je erna dezelfde visie hebt wat betreft ontwikkeling. Maar is zeker ook een optie.

Doku ging ook maar naar Rennes, Vermeeren ging direct naar Atletico. Dat was gewoon een veel te grote stap.

Zelfs een generationeel wereldtalent als De Bruyne nam een te grote stap van Genk naar Chelsea indertijd.

Het zijn er maar heel erg weinig gegeven om op die leeftijd al zo'n stap te kunnen zetten.
KDB was wel "al" 21 toen 'm die stap zette. "Generationeel wereldtalent" bleek vooral na verloop van tijd, was op zijn 18 zelfs geen basisspeler in Genk. Heeft zich echt wel moeten ontwikkelen.

Terug
Bovenaan