Trophy Platinum Club

1Ld3d22d.png

The World Wanderer

Final Fantasy XV
Platinum #25

Slechtste Final Fantasy sinds X-2 :puke:

Had niet veel meer te doen na playthrough dus maar even doorgebeten.
Eerste platinum van een spel waar ik niet 200% van genoten heb :cry:

Mijn PSN profiel wil weer geen trofeeën doorgeven de laatste maand.

Jawadde die spellen worden ook niet kleiner. Heb net de platinum van Odyssey gehaald na een kleine 60u en moet nu nog alle DLC doen… Het gaat lang duren voor ik Valhalla eens ga willen spelen :p
Moet wel zeggen dat ik wellicht 20u of iets meer verspeeld heb met die River Raids. Deze modi is nie echt nodig voor het verhaal.😁

1Lb8278e.png

Don't You Have Anything Better to Do?

Undertale
Platinum #26

Er is toch een ferme hoek af aan de maker van dit spel :laugh:
Leuk, interessant, rare humor

Platinum #92 | Assassin's Creed: Valhalla (PS5)
1L9e5c92.png

De persoon die de cairn stone minigame uitgevonden heeft, :puke:
Na 108 uur toch een stevige topper.

Platinum #93 | Cat Quest 2
1L39b52e.png

Leuk vervolg en fun met twee!

Platinum #94 | Mass Effect: Legendary Edition
1Lfcaae0.png

Eerste Mass Effect vroeger op xbox360 gespeeld, nooit uitgespeeld. Goeie start.
+- 18 uur.

Platinum #95 | Ratchet & Clank - Rift Apart
1L5e6600.png

Wow :drool:

Platinum #96 | It Takes Two
1Ld160be.png

(y) Laat It Takes Two Two maar komen

Platinum #97 | Mass Effect 2: Legendary Edition
1Lfe6d43.png

Topper. Nog steeds.

Platinum #98 | A Plague Tale: Innocence (PS5)
1Lbb8341.png

Bedankt PS Plus om dit me te laten beleven, wat een avontuur!

Platinum #99 | Operation Tango
1Leeb9ae.png

Leuk tussendoortje waar je moet samenwerken met je partner (liefst via party chat)

🥳Platinum #100 | One Piece: Pirate Warriors 3 🥳
1L641d19.png

Na 125 uur grinden eventjes genoeg van het musou-genre 😶
Toch graag een One Piece-game als nummer 100 gehad, bij deze.

Next up: Mass Effect 3/ Scarlet Nexus/ AC: Valhalla DLC

Laatst bewerkt:
1L6a7bf8.png

#52 Maneater

Ik treed Jersy (hierboven) bij, leuk spel dat ik sowieso al wilde kopen maar nu via PS+ gratis kon spelen.
Hoogdagen voor een haaienliefhebber als mij, nu ook de Jaws-films wekelijks op tv waren 🦈 😄

1Ldfd936.png

Lionheart

Final Fantasy VIII (Remastered)
Platinum #27

Waarschijnlijk 21 jaar geleden dat ik het origineel nog heb gespeeld.

Dit was nodig om de wrange smaak van de miskleum die Final Fantasy XV was weg te spoelen.

Ik apprecieer het precies meer dan vroeger. Het junction systeem was apart en het meelevelen van vijanden hatelijk maar... I gamed the game door een low level run te doen

Heerlijke mix nostalgie en plezier. Wel harstikke kut dat de battles nog steeds aan een dikke 15 fps draaien - zo houterig.
Bij de IX heruitgaves hebben ze deze tenminste naar 60 fps gehaald.

Laatst bewerkt:
Enkele zaken afgewerkt tijdens mijn verlof.

#41 Marvel's Spider-Man: Miles Morales
1L954d81.png

#42 Wreckfest
1Lece7d0.png

#43 Astro's Playroom
1Lc8e66a.png

#44 Just Cause 3
1Ldbf0a6.png

Eerste trophy van Just Cause 3 was in november 2015, dan hervat in november 2016 om in september 2018 de campaign uit te spelen. En nu toch maar eens de platinum gehaald.

Hoe doen jullie dat toch allemaal :crazy: Zelfs Miles Morales haal ik niet platinum. Laat staan een Mad max of een RDD2
In de meeste gevallen valt het eigenlijk goed mee, vaak is het gewoon zo veel mogelijk van een spel doen. Ik speel altijd eerst gewoon blind zonder naar de trofeeën te kijken, meestal heb ik dan al 50-60% van de trofeeën. En daarna kijk ik of het de moeite is om voor platinum te gaan, maar dat is bij mij ook nog maar recent. In januari heb ik mijn 10de platinum trofee gehaald en nu heb ik net nummer 30 gehaald. Voor mij is het deels een manier om gewoon wat meer uit een spel te halen dan enkel het verhaal of om wat replayability toe te voegen, zeker als ik het een zeer goed spel vind.

En dat is een mooie overgang naar:

1L969042.png

Kentucky Route Zero
Platinum #28

1L13cef7.png

Assassin’s Creed Odyssey
Platinum #29

1Lbb991b.png

Nier: Automata
Platinum #30

In de meeste gevallen valt het eigenlijk goed mee, vaak is het gewoon zo veel mogelijk van een spel doen. Ik speel altijd eerst gewoon blind zonder naar de trofeeën te kijken, meestal heb ik dan al 50-60% van de trofeeën. En daarna kijk ik of het de moeite is om voor platinum te gaan, maar dat is bij mij ook nog maar recent. In januari heb ik mijn 10de platinum trofee gehaald en nu heb ik net nummer 30 gehaald. Voor mij is het deels een manier om gewoon wat meer uit een spel te halen dan enkel het verhaal of om wat replayability toe te voegen, zeker als ik het een zeer goed spel vind.
En iedereen hanteert zijn eigen criteria.

Hier is eentje daarvan: behoeft geen tweede playthrough want ik heb gewoon nog zoveel dat ik ook wil spelen

Terug
Bovenaan