Trophy Platinum Club

1Le7d284.png

TOEM
platinum #7

Wat een leuke game.

Ik zal het hier vragen om te zien of er iemand hetzelfde issue heeft.

Jojo all star battle R heeft een trophy om online één keer in rank te stijgen. Ik ben gewoon slecht in de combat, maar als ik kan hosten en een andere forumganger via "friend only" invite een paar keer mag verslaan, ben ik geholpen.

Niche-game, maar het kan altijd zijn dat hier nog een Jojo-fan zit zeker? :unsure:

Ik zal het hier vragen om te zien of er iemand hetzelfde issue heeft.

Jojo all star battle R heeft een trophy om online één keer in rank te stijgen. Ik ben gewoon slecht in de combat, maar als ik kan hosten en een andere forumganger via "friend only" invite een paar keer mag verslaan, ben ik geholpen.

Niche-game, maar het kan altijd zijn dat hier nog een Jojo-fan zit zeker? :unsure:
ik ben jojo fan maar heb de game niet :unsure:

of was die ooit gratis in ps+?

#18: (ook) TOEM

Merkte gisteren ineens dat ik deze niet (meer) op 100% had. Blijkbaar is er een gratis DLC bijgekomen (zit eigenlijk gewoon in laatste versie, dus geen afzonderlijke download) met 11 nieuwe trophies. Was nog wel leuk, is iets uitgebreider dan de reeds bestaande regios, en duurt toch dik 2 uur eer je alles hebt (zonder te gaan cheaten). Wel weer een trophy ('Cool Moon') bij die je wel moet opzoeken om te weten wat je daarvoor moet doen.
Nu terug op 100% :p.

Heb je tips? wil deze ook behalen, weet niet of je ergens speciaals op moet letten
Op zich zijn de trophies heel gemakkelijk te halen. Bij pitcrew kan je best wel alle training op 1 onderdeel zetten ipv standaard balans zodat je veel sneller aan die 100 zit. Zelfde met je coureurs, al de ervaringspunten die ze krijgen aan het onderdeel met de beste score geven zodat ze snel 100 bereiken. Indien je met een topteam zit gaat dit heel snel. Verder gewoon designcentrum helemaal upgraden (wat al een trophy is) voor genoeg ingenieurs te hebben om er 18 tegelijk te kunnen inzetten. De rest van de trophies komt gewoon vanzelf. Wel vaak genoeg opslaan want er zijn veel trophies die glitchen. Zo heb ik de trophies voor een volledig seizoen te voltooien pas gekregen na 3 seizoenen ;)

Terug
Bovenaan