Trophy Platinum Club

Die Unity Co-op was nochtans niet extreem vreselijk. Ik heb dat eigenlijk vrij vlot in orde gekregen via pickup games, je speelt echter best wel op peak hours voor die 4 person co-op games, anders is het moeilijk om games te vinden.
Ik heb geen online mogelijkheden en ik ga ook niet subben gewoon voor een Platinum. Dusja, zullen 2 AC-games zijn die ik nooit zal Platten jammer genoeg, maarja...

Ondertussen de DLC Assassin's Creed® Syndicate: Jack The Ripper uitgespeeld. Zalige DLC met het leuke Fear-mechanisme. Lekker sfeervol ook in het oude London :)

En nu laat ik AC liggen tot ik ooit Mirage in huis haal later :p

1L330238.png

#47 Life is strange 2

Leuke rustige game. Collectibles lagen wel niet voor de hand, klein deeltje moeten zoeken met een guide. Voor de rest een mooi verhaal, met enkel verrassende wendingen. Het einde had iets uitgebreider mogen zijn of wat verder mogen doorlopen ipv met een vooruitblikkend filmpje te eindigen.

1Lae4173.png

#48 Guardians of the galaxy.

Erg vermakelijke game. Humor zat goed, verhaal was ok, conversatieopties waren soms best grappig (the huddle 😆)
Enkele battles waren beetje druk maar je speelt er vlotjes doorheen. Leuke abbility´s om te unlocken. Een goeie 20uur over gedaan. Ideaal, moest niet langer noch korter zijn

#105 THE CENTENNIAL CASE: A SHIJIMA STORY

FMV done right (beter als de Wales Interactive fmvs) Goed verhaal ook.
Film volgen, clues verzamelen, conclusies maken en de schuldige aanwijzen. :thinking: tiens, dat klinkt precies als een Phoenix Wright game.
Staat of stond aan 50% korting in de PSN store.

1Lc677ad.png

Terug
Bovenaan