Trophy Platinum Club

11Lc3413e.png

Proteus - 100%
Weer eentje van de backlog.
Niet echt een 'game' als het enige wat je kan doen gewoon traag rondlopen is en cryptische trophies oplossen :unsure:

1L5ce577.png

#91 - The Medium (PS5)

Persoonlijk vond ik deze game echt wel goed, mechanics konden hier en daar net wat meer tot zen recht komen en soms kleine stukjes verhaal dat wat twijfelachtig zijn, maar overall echt wel een toffe game en ik hoop oprecht op een vervolg, ik zie er potentieel in.

#184 The Entropy Centre

Goeie puzzle game. Met geen hoge verwachting aan begonnen en maak dan de vergelijking met Portal 2 en bij mij is Portal 10/10. Dan geef ik deze TEC een deftige 8/10 , humor is 'lichter' en verhaal 'iets anders en korter dan Portal' maar nogmaals herhalen goed. Puzzles zelf zijn niet echt moeilijk sommige moet je wel effe andersom nadenken.En na sommige denk je dan ja kieken zo simpel en toch 10min zoeken, :ROFLMAO:

Dankzij het Belgisch weertje eens goe kunnen doordoen met gamen 😶‍🌫️

1Lab2634.png

#117 Peggle 2
1Lc6510b.png

Zonder de DLC erbij was het me nooit van z'n leven gelukt, ik heb wel effe ballen genoeg gezien 😛

peggle-peggle2.gif
Die is zeer mooi, een aanrader voor iedereen die een echte chille game wil spelen. Mag voor mij zeker en vast een vervolg op komen, maar hoop er al zo lang op. En heb je jonge kinderen is dit een ideale instap game... Rustig balletje lanceren, de max!

Is wel al zo lang geleden, doet die dlc veel af van de moeilijkheidsgraad?

Die is zeer mooi, een aanrader voor iedereen die een echte chille game wil spelen. Mag voor mij zeker en vast een vervolg op komen, maar hoop er al zo lang op. En heb je jonge kinderen is dit een ideale instap game... Rustig balletje lanceren, de max!

Is wel al zo lang geleden, doet die dlc veel af van de moeilijkheidsgraad?
De laatste/moeilijkste trophy is 180 optional objectives voltooien. Er zijn er 3 per level, maar in de base game zitten slechts 60 levels dus dan zou je ze allemaal moeten doen.
Met de 2 DLC packs krijg je in totaal er 20 levels extra bij, dus dat geeft wel een welgekomen marge. Gelukkig genoeg was er dan geen extra trophy van 240 objectives 😁

1L3ddd00.png

Tchia
platinum

🌺

Toch wel een toppertje. Laat je niet afschrikken door de vele collectibles, ging nog vrij vlotjes, en het is geen straf om wat langer op deze leuke eilandjes te moeten rondhangen.

#185 Knack 2

Base was amusant ... iets minder ten opzichte van het origineel (persoonlijke mening ofcourse :thinking: )

Die medals waren er wel teveel aan , game werd 1 speedrunfest . 👊

1L6a1ee5.png

1Lf222b8.png

#92 - Scars Above (PS5)

Leuk sfeertje, aangename gameplay en perfect als tussendoortje. Geen hoogvlieger maar als AA game zeker niet slecht, als completionis wel kak bug die kan voorvallen waardoor je de game helemaal moet herspelen. Gelukkig ben je er rap een 2de keer door wel.

1L8da7f0.png

Ghost of Tsushima
Normaal hou ik me niet bezig met het halen van platinums maar deze bezorgde me eigenlijk maar een uurtje fzo extra werk en dat had ik er nog wel voor over. Heel toffe game. Misschien dat ik ook wel Iki island verken ook maar momenteel ff nood aan iets anders.

Terug
Bovenaan