Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur uw NZ of wat is het psn eens door als ge wilt, ge moogt mij is killen in fifaik gebruik kiiilerke niet meer omdat ik dat account heb kapot gemaakt met cheap easy platinums
nieuw account is MaximusPlatimus,naam verander ik wel eens als ik goesting heb ! iedereen mag mij dus daar toevoegen

Last gehad ergens van glitches of dingen die niet unlockte? Las des tijds dat deze game toch net iets minder polished was dan de eerste.#189 Destroy All Humans ! 2 Reprobed
![]()
Enkel bij het herspelen van een side missie op Solaris voor 2 collect ' vijand die geen schade opliep en voortgang belemerde, drie keer het spel gereboot .Last gehad ergens van glitches of dingen die niet unlockte? Las des tijds dat deze game toch net iets minder polished was dan de eerste.

![]()
Trine 5
platinum
Misschien wel de beste tot nu toe, al zeg ik dat volgens mij na elk deel. Heerlijke games.
Verfijnd is een goeie omschrijving. Puzzels zijn nooit onnodig complex, combat is minimaal, en qua verhaal heb je doorheen de hele game een duidelijk doel voor ogen. 't Is ook veruit de langste game, maar toch in elk level weer wat nieuws, en ook qua locaties erg veel variatie. Ook leuk, er zijn af en toe stukjes waarin één van de personages er alleen op uittrekt, en je dus genoodzaakt bent - zeker wanneer je zonder Amadeus zitIk ben wel benieuwd nu ge het de beste noemt. Zijn de puzzels vooral beter dan of de combat die echt verfijnd is of verhaal dat beter is?
- eventjes out of the box moet denken.

Neemt dat spel nu de systeemtaal over zoals op de Switch of kan je dit op PlayStation in het spel veranderen? Ik blijf vasthouden om mijn games in het Engels te spelen, maar voor mijn zoontje zou ik dan wel telkens moeten wisselen van systeemtaal wat een tikkeltje vervelend is.![]()
Paw Patrol World
Platinum
Kindjes nog eens aan het werk gezet. Hebben het voor 90% alleen gedaan.
Heb hen kunnen tonen hoe ze dingen moeten opzoeken op YouTube als ze iets niet vinden en lukte vlot.
Ze zijn bijna klaar voor Elden Ring en consoorten denk ik![]()
Ja, is gelijk aan de systeemtaal. Staat hier standaard op NL omdat mijn kinderen er ook op spelen.Neemt dat spel nu de systeemtaal over zoals op de Switch of kan je dit op PlayStation in het spel veranderen? Ik blijf vasthouden om mijn games in het Engels te spelen, maar voor mijn zoontje zou ik dan wel telkens moeten wisselen van systeemtaal wat een tikkeltje vervelend is.