Trophy Platinum Club

1L6985c1.png

Wukong :thumb:
Echt genoten van deze game maar New Game+ vond ik er teveel aan , je walst erdoor!

1L6985c1.png

#108 - Black Myth: Wukong (PS5)

Wel blij dat dit er nu op zit, niet de meest leuke platinum om te halen en NG+ was zoals hier al eens gezegd geen meerwaarde en echt wat overbodig. Leuk dat je nog wat nieuwe items krijgt, maar het wapen op het einde is slechter dan wat je krijgt er voor in NG+... weinig echte reden om er door te gaan een 2de keer buiten dan voor de platinum of als je ergens iets gemist hebt in je eerste run. Zou een waslijst kunnen maken van positieve en negatieve punten maar ik ga het houden op voor mij zit het rond een 8/10.

Haha ik snap het, ben ook voor 100% aan het gaan en wat een feest. Weet wel niet of ik het twee keer zou doen 😅
Het is al even geleden bij mij wel, heb het gedaan toen dit uit kwam en telkens de nieuwe dlc's ook meteen gespeeld. Dus voor mij is het hele proces wel al meer dan een jaar geleden. Lijkt me leuk het nog eens te doen xD

L48b64a.png

#29 Unpacking

Verdwijnt morgen van PS+ Extra, en stond al een tijdje geïnstalleerd.
Horizon Forbidden West verdwijnt morgen ook, dus hopelijk komt die binnenkort in sale zodat ik die ook kan afwerken.

Terug
Bovenaan