Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
God of War: Ascension • PS3
Platinum #21
Terwijl de PS5 Pro tegenwoordig de aandacht opeist heb ik besloten om terug te grijpen naar mijn PS3.
Mijn eerste platinum voor een God of War game, hopelijk niet de laatste.
Ik haat NG+ trophies, en dan vooral als ze worden toegevoegd nadat ge de game al uit hebt en platinum. Deze ga ik niet opnieuw doen voor die extra trophies. Bij Dead Island 2 ook al...Blijft toch een tof spelleke ze, enkel het zo veel niet kunnen skippen van cutscenes in NG+ stak wat tegen soms.
Die devs mogen zich nekeer goed snijden aan een scherp stuk papier die zo'n trophies durven toe te voegen. Nah 
Ben er ook geen fan van, maar je moest voor plat toch minstens 2 runs doen, ik had de plat ook nog niet dus NG+ en de plat was in ene trok samen.Ik haat NG+ trophies, en dan vooral als ze worden toegevoegd nadat ge de game al uit hebt en platinum. Deze ga ik niet opnieuw doen voor die extra trophies. Bij Dead Island 2 ook al...Die devs mogen zich nekeer goed snijden aan een scherp stuk papier die zo'n trophies durven toe te voegen. Nah
![]()
De moeite ?525 Avatar Frontiers of Pandora
![]()
Open world, Pandora ziet er heel mooi uit, nadruk op stealth gameplay en toch wel vrij moeilijk in het begin als ge niet stealthy gaat. Vooral de kampen. Verhaal is gewoon ok. Veel fetch quests.De moeite ?
Mijn petekindje vraagt er ook achter...