GETHEZ
Well-known member
Nu pas de eerste zie ik, zijn die trophies dan zo moeilijk? Of is hard zo moeilijk?
Was toch een game van 15-20u??
Edit, ik ga voor de trophies op steam
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu pas de eerste zie ik, zijn die trophies dan zo moeilijk? Of is hard zo moeilijk?
Nice. Ik ben daar toen tegen een moth-bug aangelopen die niet opdaagde en gezien ik zo goed als al de rest had, was dat me net te veel om opnieuw te beginnen. Zelfs via WB bugforum een ticket gemaakt maar devs kijken er niet naar om. Zonde.![]()
Hogwarts Legacy (PS5)
Platinum #29
super easy maar die collectibles zoeken is nogal saaiNu pas de eerste zie ik, zijn die trophies dan zo moeilijk? Of is hard zo moeilijk?
Was toch een game van 15-20u??
Edit, ik ga voor de trophies op steam
platinum # 100 zie ik (op uw nieuw ps account that is)super easy maar die collectibles zoeken is nogal saai
Ik denk eigenlijk niet dat je moth-bugs moest vinden (ik denk dat ze optioneel waren). De revelio pages moest je allemaal hebben (wat er 150 zijn). En dan moest je 180 field guild pages in totaal hebben (een bepaald aantal uit Hogwarts, een bepaalde aantal van Hogsmeade en dan nog een bepaald aantal uit de rest van de wereld). Daar zijn dan de 150 revelio pages bij inbegrepen, dus moet je nog 30 van de 86 overgebleven field guild pages verzamelen, daaronder vallen dan moth bugs. Maar je moet dus niet letterlijk elke moth bug doen (of als er één gebugd is kan je hem overgeslaan). Tenzij ik niet goed begrijp wat je wil zeggen en het verkeerd versta?Nice. Ik ben daar toen tegen een moth-bug aangelopen die niet opdaagde en gezien ik zo goed als al de rest had, was dat me net te veel om opnieuw te beginnen. Zelfs via WB bugforum een ticket gemaakt maar devs kijken er niet naar om. Zonde.
Hmm dat moet ik eens bekijken dan. Heb ik misschien ergens verkeerd gelezen in een guide dat ik ze wel allemaal nodig had en dan opgegeven![]()
Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)
Platinum #30
Ik denk eigenlijk niet dat je moth-bugs moest vinden (ik denk dat ze optioneel waren). De revelio pages moest je allemaal hebben (wat er 150 zijn). En dan moest je 180 field guild pages in totaal hebben (een bepaald aantal uit Hogwarts, een bepaalde aantal van Hogsmeade en dan nog een bepaald aantal uit de rest van de wereld). Daar zijn dan de 150 revelio pages bij inbegrepen, dus moet je nog 30 van de 86 overgebleven field guild pages verzamelen, daaronder vallen dan moth bugs. Maar je moet dus niet letterlijk elke moth bug doen (of als er één gebugd is kan je hem overgeslaan). Tenzij ik niet goed begrijp wat je wil zeggen en het verkeerd versta?
De collectibles in die game zijn wel niet zo leuk, ook omdat het vaak ook gewoon niet goed is aangegeven op de map.

).Ter info: er is sinds gisteren een nieuwe patch. Electric feel was bij mij ook gebugged, direct na installeren patch is die geunlocked (en dus mijn platinum nr 48). Hiernaast zijn er precies ook wat extra trophies toegevoegd voor die nightmare mode.Juist volledig Crime Scene Cleaner uitgespeeld, alle trophys behaald enkel die 'electric feel' trophy wil niet unlocken. Heb al alles geprobeerd, denk dat er een bug in zit.
Je had helemaal gelijk. Intussen heb ik de collector's edition trophy en blijven enkel die trophies over op per klasse de secret Chambers te bereiken.![]()
Ratchet & Clank: Rift Apart (PS5)
Platinum #30
Ik denk eigenlijk niet dat je moth-bugs moest vinden (ik denk dat ze optioneel waren). De revelio pages moest je allemaal hebben (wat er 150 zijn). En dan moest je 180 field guild pages in totaal hebben (een bepaald aantal uit Hogwarts, een bepaalde aantal van Hogsmeade en dan nog een bepaald aantal uit de rest van de wereld). Daar zijn dan de 150 revelio pages bij inbegrepen, dus moet je nog 30 van de 86 overgebleven field guild pages verzamelen, daaronder vallen dan moth bugs. Maar je moet dus niet letterlijk elke moth bug doen (of als er één gebugd is kan je hem overgeslaan). Tenzij ik niet goed begrijp wat je wil zeggen en het verkeerd versta?
De collectibles in die game zijn wel niet zo leuk, ook omdat het vaak ook gewoon niet goed is aangegeven op de map.