Trophy Platinum Club

1Ld84aa2.png

Watch dogs 2 platinum, legion is toch een stuk beter dan dees zu amai

Nice van plan de andere 2 in de collection ook te platten ? ook aan deze bezig eerst effe de Baja ingetrokken ;)
Brotherhood is de moeilijksten van de 3 volgens de guides, maar doenbaar (kheb al de 2 missables, dus de rest van het spel ben ik op mijn gemak xD). Dusja, waarom niet? :D Het voordeel is dat de MP-trophies van de originele versie er niet meer inzitten.

Is bv een nadeel bij Black Flag, daar heb je wel nog de MP-trophies, dus begin ik er niet aan om die te platten. Maar alle andere AC-titels wil ik wel platten ja.

Van uitstel kwam gelukkig geen afstel.

1L0bc48b.png

#59 Gris (PS4)

Wat een top game, echt een prachtige indie platformer met geweldige sound en visuals.
Binnen dit en een uurtje of twee komt mijn volgende post #60 Demon's Souls (PS5).

En voila, zoals beloofd!

1L2adaa8.png

#60 Demon's Souls (PS5)

Heb deze wat laten aanslepen omdat ik hem als 60ste + eerste PS5 en 2021 Platinum wou :sneaky:
Super goeie remaster/remake van het originele game, elke sec van genoten, hopelijk dit jaar nog Elden Ring!

1L7b3d36.png

World of Final Fantasy
Platinum

Ten gevolge van een "ik heb nergens zin in, wat heb ik hier nog liggen" dagje

Darksiders Genesis platinum

Wel een World of Final Fantasy avatar maar het niet gespeeld? Shame, shame, shame ....

1L7b3d36.png

World of Final Fantasy
Platinum

Ten gevolge van een "ik heb nergens zin in, wat heb ik hier nog liggen" dagje

Wel een World of Final Fantasy avatar maar het niet gespeeld? Shame, shame, shame ....

Dringend tijd voor zwaardere glazen :D

# 81 Kandagawa Jet Girls

De allereerste op dit forum (en toch wel een beetje zuur da'k hier gene Platinum member meer ben... 100... wtf... soit, kwaliteit boven kwantiteit :thinking: )

1L0f4aa7.png

#143 Hidden Through Time

1Lcda0a8.png

#144 Chickens on the Road

1L7d5103.png

#145 The Pillar: Puzzle Escape

1Laaaa98.png

#146 Freddy Spaghetti (ps5)

1L17b4ee.png

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan