Trophy Platinum Club

1Lbd326c.png

Hoa
Platinum

Wat een mooie game, schitterende soundtrack ook.

1L5e6600.png

#67: Ratchet & Clank: Rift Apart

I know, niet echt origineel meer....
Wel een van de beter R&C games die er is vind ik persoonlijk. Gameplay zat zeer strak in het pak!

1L820e98.png

Spirit: Lucky's Big Adventure
Platinum

Dochter van 7 heeft deze zo goed als volledig uitgespeeld. Moest enkel de 3 laatste missies doen, begon haar tegen te steken 😅

1Lb47377.png

#68: Donut County

Ben terug in gang geraakt op mijn PS na een hele tijd GP en Switch te spelen. Hier is de volgende al!
Toffe grappige indie game, deed me initieel wat denken aan Katamari, maar daar kan het niet echt aan tippen. 😅

Nummer 34 in da house. 1 Trophy was bugged, popte, maar was niet geregistreerd. Collectible opnieuw gevonden, Trophy popte opnieuw en tadaaaa: Platinum.
1L70819c.png

Life is Strange: True Colors

Dikke gek ;-)

Hier heb ik het zelf op de Xbox gespeeld en alle achievements (die volledig gelijklopen met die van de PS versie) behaald behalve de True Final Millennium Tower want nog 30u grinden daarvoor was net iets te veel van het goed :)
Ja die True Final Millennium Tower mochten ze er idd uit gelaten hebben 😬😬

Ranking maakt mij tbh niet zo veel uit, zelf het aantal niet. Ik speel meer gewoon wat ik wil spelen en probeer gewoon alles te platten of zo veel mogelijk te doen. Als ik mijn laatste zaakjes af werk heb ik 95% + completion, met amper shit games xD (hier en daar eentfe... ma was vaak free)

Terug
Bovenaan