Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds trophies unlockable waren op PS3 (modded), keek ik niet meer achter rankings. OnbetrouwbaarRanking maakt mij tbh niet zo veel uit, zelf het aantal niet. Ik speel meer gewoon wat ik wil spelen en probeer gewoon alles te platten of zo veel mogelijk te doen. Als ik mijn laatste zaakjes af werk heb ik 95% + completion, met amper shit games xD (hier en daar eentfe... ma was vaak free)

De meeste cheaters worden er op PSNProfiles uitgehaald alleszins.Sinds trophies unlockable waren op PS3 (modded), keek ik niet meer achter rankings. Onbetrouwbaar![]()

Ranking maakt mij tbh niet zo veel uit, zelf het aantal niet. Ik speel meer gewoon wat ik wil spelen en probeer gewoon alles te platten of zo veel mogelijk te doen. Als ik mijn laatste zaakjes af werk heb ik 95% + completion, met amper shit games xD (hier en daar eentfe... ma was vaak free)
Het is inderdaad ieder zijn ding ofc. Ik zelf heb persoonlijk gewoon zo iets van, ik kan op een maand tijd 50 platinums bij hebben voor €100 of mij amuseren op 1-2 games en daar de platinum op halen. Bij het eerste klinkt dat gewoon als een job om mijn profiel te boosten maar waar ik me buiten de nieuwe platinums mij eigenlijk niet echt veel mee ga amuseren. Dan maar liever gewoon 2 decent games spelen en die completen zodat ik me toch op zen minste kan amuseren en ontspannen. Heb dat al paar keer op forums gelezen ook, die mannen met al die indie gamekes en 5 keer hetzelfde, dat is redelijk duur om dat allemaal te doen. Die games kosten dan mss maar 3 euro, maar je koopt ze dan 4-5 keer, andre kosten dan 10 euro en koop je 2-3 keer, maar da loopt neig op en waarvoor... voor een virtuele sticker en een ranking die niet eens 100% klopt want nog niet de 1/4 van de accounts zijn geregistreerd op PSN profiles... Ik gebruik PSNProfiles meer voor mezelf, om wat te kunnen opvolgen hoeveel ik gecomplete heb, wat ik nog moet doen, of er nieuwe guides zijnt etc... Dat ik in rank stijg is leuk... maar soms speel ik meer dan een maand geen PS omdat ik op PC of Switch bezig ben en dan zak ik toch weer weg. Het boeit me dus vrij weinigTbh als ik uw profiel bekijk dan denk ik: damn, fervent gamer die ook nog eens zen games platinum behaald. Nice.
Als ik dan bv. naar de nr 1 in België kijk, die spelen alleen maar shitgames waar het platinum percentage + 95% is. Als ik dan ga zoeken naar deftige games in die lijst dan hebben ze geen platina want die duren gewoon te lang. Ieder zijn ding natuurlijk.

Het is inderdaad ieder zijn ding ofc. Ik zelf heb persoonlijk gewoon zo iets van, ik kan op een maand tijd 50 platinums bij hebben voor €100 of mij amuseren op 1-2 games en daar de platinum op halen. Bij het eerste klinkt dat gewoon als een job om mijn profiel te boosten maar waar ik me buiten de nieuwe platinums mij eigenlijk niet echt veel mee ga amuseren. Dan maar liever gewoon 2 decent games spelen en die completen zodat ik me toch op zen minste kan amuseren en ontspannen. Heb dat al paar keer op forums gelezen ook, die mannen met al die indie gamekes en 5 keer hetzelfde, dat is redelijk duur om dat allemaal te doen. Die games kosten dan mss maar 3 euro, maar je koopt ze dan 4-5 keer, andre kosten dan 10 euro en koop je 2-3 keer, maar da loopt neig op en waarvoor... voor een virtuele sticker en een ranking die niet eens 100% klopt want nog niet de 1/4 van de accounts zijn geregistreerd op PSN profiles... Ik gebruik PSNProfiles meer voor mezelf, om wat te kunnen opvolgen hoeveel ik gecomplete heb, wat ik nog moet doen, of er nieuwe guides zijnt etc... Dat ik in rank stijg is leuk... maar soms speel ik meer dan een maand geen PS omdat ik op PC of Switch bezig ben en dan zak ik toch weer weg. Het boeit me dus vrij weinig
Edit: Also.., ik speel ook niet altijd alles op PS. Heb op Steam en op Xbox ook 100% games staan, sommige games speel ik gewoon liever ergens anders, maar dan zou ik ook altijd moeten gaan zeggen van ja kzalt maar op PS spelen, want mijn ranking!!! Geen zin in dus...![]()
Deathloop vind ik momenteel plezant, maar een paar throphy's zijn minder, ik wil helemaal niet een vreemde zijn game binnenvallen met Juliana om zijn game naar de botten te doen. Stel dat die geen reprise meer heeft en bijna bij zijn doel is en ge die afschiet, gewoon kut.
Dusja, uitspelen wss wel, platinum wss niet.

In beide games kan je offline spelen en heb je er geen last van
Dat vind ik nu dus eens een verschrikkelijke mechanic.
Net zoals de invasion mechanic in souls games.
Wat is het plezier aan een ander zijn spel verbrodden?
De makers moeten wel heel hard gepest zijn toen ze klein waren...![]()

Er is ook een optie om te invaden bij een vriend. Zo kunt ge dus prefect een sesie starten met iemand die weet dat ge hem gaat invaden en hem bewust laten sterven en je hebt de trophyIk speel als ik tijd heb en platinum of niet interesseert me eigenlijk minder. De games die ik goed vind en platinum te doen is zal ik doen, maar ga niet tegen mijn zin spelen.
Deathloop vind ik momenteel plezant, maar een paar throphy's zijn minder, ik wil helemaal niet een vreemde zijn game binnenvallen met Juliana om zijn game naar de botten te doen. Stel dat die geen reprise meer heeft en bijna bij zijn doel is en ge die afschiet, gewoon kut.
Dusja, uitspelen wss wel, platinum wss niet.
En ik heb bijna geen vrienden op PSN, laat staan dat die deathloop spelen.

Ik heb geen vriendenEr is ook een optie om te invaden bij een vriend. Zo kunt ge dus prefect een sesie starten met iemand die weet dat ge hem gaat invaden en hem bewust laten sterven en je hebt de trophy![]()

Das wel een beetje triest ehIk heb geen vrienden![]()
nu kan niemand hier je verder helpen?
ik vond het ook speciaal, maar wel leuk om te spelen. Scoopy Banoopy![]()
#69 Bugsnax (PS5)
Net op tijd klaar om aan Death Stranding DC voor PS5 te beginnen vrijdag!
Speciaal spelke... niet super, niet slecht, speciaal... ben benieuwd wat ze gaan doen hierna...

Als ik hulp nodig heb met online trophies die mijn vrienden niet spelen ga ik altijd naar https://www.playstationtrophies.org, zoek dan de desbetreffende game en ga dan naar het forum van die game.Ik heb geen vrienden![]()
Als ik hulp nodig heb met online trophies die mijn vrienden niet spelen ga ik altijd naar https://www.playstationtrophies.org, zoek dan de desbetreffende game en ga dan naar het forum van die game.
Daar staat er bijna altijd een 'Trophy Boosting' thread als er online trophies zijn. Gewoon daarin posten dat je hulp nodig hebt voor een bepaalde trophy en er zullen zeker mensen u komen helpen. Het is een zeer behulpzame community.